Gå til innhold

Fedora Core 2 test 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8fx0y6VV

Den skal ha 2.6.5 pga det er ikke nok tid til å legge inn 2.6.6 før 18mai. :dontgetit:

Jeg har et 100% oppgradert FC2-test3 system... Jeg skal ta å teste det for deg :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV
Som sagt - er det noen her med tilgang til en 100% oppdatert fc2-t3 install? Min oppdaterte pc står på skolen...

Gidder du i så fall å prøve (i gnome) å åpne noen cd'r/disketter/etc, gå inn på dem, åpne litt filer etc i openoffice/mozilla/etc. (ikke i nautilus), kansje skrive til noen av filene, for så å se om du får demontert uten å logge ut/inn eller drepe fam?

Hvis den bugen er borte, skal jeg juble. Høyt!

Det er bare til å juble :yes:

Det ser ut til å virke helt fint :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV
En annen ting...

tirsdag 18. mai???

Skulle den ikke slippes mandag 17.?

Jo, men den ble utsatt en dag pga dei fant en "liten" bug som måtte fikses før dei kunne slippe den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV
Hmmm.. Kom på en ting... Er OO nå levert med norske ordlister? Oversettelse?

Jeg har norsk ordbok, men ikke norsk oversettelse. Det kan være det følger med FC2, men er ikke sikker.

Lenke til kommentar

Kom den ordboka pre-installert? Mangler den viktige ord som får gikk etc.?

I så fall har de bestemt seg for å bruke skolelinux sine bøker i stedet for de offisielle :D

Hva var den bug'en? Det med at den ikke syncet diskene skikkelig før den skrudde av?

Lenke til kommentar
Kom den ordboka pre-installert? Mangler den viktige ord som får gikk etc.?

I så fall har de bestemt seg for å bruke skolelinux sine bøker i stedet for de offisielle :D

Hva var den bug'en? Det med at den ikke syncet diskene skikkelig før den skrudde av?

Skolelinux er de som lager den offisielle oversettelsen av openoffice 1.1. Oversettelsen av OOo er 100% ferdig på alt som har med selve OOo å gjøre, og mellom 70 og 90% ferdig med hjelpetekstene.....

Hvordan det er med ordboka veit jeg ikke, men vil tro at det alltid er et work in progress

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...