diversity Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 på biltema heter det fluoriserende spray.. de har grønn og gul vet jeg iallefall.. på MEKK selger dew mange andre farger.. på biltema koster boksene ca en 50 lapp.. på mekke ligger det på rundt 100... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) ljudia seller masse av dette.. blå grønn gul rød hvis du vil se mer uv ting derifra.. søk på uv i søk feltet.. Endret 4. mai 2004 av Natrium Lenke til kommentar
KaLiS_ Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Som sagt man kan få kjøpt uv spray på biltema.. Jeg har spraya mitt chieftec kabinett med uvspray med grønt oppe og gult nede... Og jeg angrer sinnsykt!! Anbefaler ikke og kjøpe noe fra biltema.. Dem er bare og vil lure folk :-) Det koster 39.50 kr for vær boks.. Og det finnes i grønn,gul og rød UV spray .... Halleluja gud være med deg! Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Når det gjelder lakk: Hold dere unna biltema!!!.. kjøpte selv lakk derfra (ornage) flasser av litt.. lakkerte inni kabinettet.. og tastaturet.. vet virker som lakken er bedre egnet på plast.. den ble meget pen der. Edit: leif var innom Endret 9. mai 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
stidz Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 er den lakken fra jernia no bra da. har 3 bokser med uv reaktiv farge og en grunning. quick eller no heter den tror jeg Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 er den lakken fra jernia no bra da. har 3 bokser med uv reaktiv farge og en grunning. quick eller no heter den tror jeg Har hørt mye bra om quick lakken.. har ikke prøvd den selv, men den er vist og annbefale Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 er den lakken fra jernia no bra da. har 3 bokser med uv reaktiv farge og en grunning. quick eller no heter den tror jeg Har hørt mye bra om quick lakken.. har ikke prøvd den selv, men den er vist og annbefale Quick lakken er bra, den jeg bruker. Kanskje fordi det er 2 min å gå til der den selges herifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå