Zjaxy Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg tenkte å male deler av kabinetet inni med UV maling? kansje hele? og sette et blått vindu in der? hva mener dere om dette? Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 kan bli bra det. vindu i chieftec kabbis er jo noe _alle_ har...men uv lakk derimot! (du bør ha uv lys uten om kabinettet ditt da.. Lenke til kommentar
magh Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg ville aldri gjort det. Ganske enkelt fordi jeg mener det vil se stygt ut. Men det betyr vel ikke at du ikke skal gjøre det. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Du burde kanskje ikke spraye/male hele med uv- maling, men bare vifte bladene på prossesor og chippset,kabinettvifter. Hele blir for mye. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Vindu + En katode vil sikkert bli kult, den vil gi så mye lys at UV maling ikke vil vises men du kan få nesten samme effekten. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Har tenkt på å gjøre det samme i mitt kabinett selv, tenkt å mekke mønster? Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Hva med visst jeg dropper UV malinga og tar alle IDE og FLOPPY kablene bytter de ut med UV reaktive kabler PLUSS at jeg setter på sånn UV reaktiv Cable Sleeving på alle Drev ledningene? Endret 1. mai 2004 av Zjaxy Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Bruk fantasien og prøv, det er jo DIN mod Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hva med visst jeg dropper UV malinga og tar alle IDE og FLOPPY kablene bytter de ut med UV reaktive kabler PLUSS at jeg setter på sånn UV reaktiv Cable Sleeving på alle Drev ledningene? Det hørtes bedre ut enn den første ideen din Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hva med visst jeg dropper UV malinga og tar alle IDE og FLOPPY kablene bytter de ut med UV reaktive kabler PLUSS at jeg setter på sånn UV reaktiv Cable Sleeving på alle Drev ledningene? blir pent det ! samme har jeg gjort i min pc. blir ryddig og fint Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Du kan jo male kontaktene+viftebladene med UV-maling, det blir billigere enn å kjøpe kabler. UV-lys må du jo ha uansett, kjøp et par sunbeam UV-katoder Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Få tak i fluoriserende hyssing og fest på kanten til ale kort, rambrikker og vifter i pcen. Jeg har festet på skjermkort, ram og cpu-vifte. Det gir en ganske bra effekt i uv-belysning Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Finnes det butikker i bergen som selger UV maling/spray? Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg finner det ikke på biltema. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Så spør litt rundt i butikker! Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 BILTEMA!!! Hva slags farger har de, og hvor mye koster en boks? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 du kan jo kjøpe UV pen/tusj og tegne alle strekene på kortene dine og lage dotter og sånt det skal jeg gjøre. ser drit kult ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå