theDurkan Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 hvis jeg har et 9600XT, må jeg vel ha kjøling på ramsinksene? Kan jeg da bruke Zalman ? Eller kan jeg bruke vga silencer Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 VGA silencer passer ikke XT kortene, zalman passer. RAM sinks? Hvorfor mener du at du trenger det? PS: Er på vorspiel, så hvis jeg skriver noe feil så skylder jeg på det Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 hmmmm. Det passer hvis jeg flasher det fra nå til XT Men blir ikek rammen varm hvis jeg flasher? Trenger ikke den også kjøling? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det hjelper ikke med kjøleribber på RAM, det har vært testet med mange metaller, men resultatet suger alltid, totalt bortkastet. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 SÅ jeg kan flashe uten kjøler på rambrikkene? De blir ikek ødelagt? Elelr kunen jeg ta VGa silencer og kjøle dem samtdig? Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 SÅ jeg kan flashe uten kjøler på rambrikkene? De blir ikek ødelagt? Elelr kunen jeg ta VGa silencer og kjøle dem samtdig? full? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 SÅ jeg kan flashe uten kjøler på rambrikkene? De blir ikek ødelagt? Elelr kunen jeg ta VGa silencer og kjøle dem samtdig? full? Nei Er bare litt trøtt. Orker ikek skrive så rett. Jeg forter meg å skrive og orke rikek rettskrivning. ;P SÅnn ejg skriver til vanlig. Greier ikke å skrive ikke, blir nesten alltid Ikek Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Mixel enten poster du skikkelig eller så lar du være, skjerp deg! FY hehe Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Mixel, mener du at du har et PRO kort du har tenkt å flashe til XT? Isåfall kan du bruke VGA Silencer ja. Jeg har hørt RAM-sinks hjelper på temp, men lite på hvor mye du får klokket RAM'en faktisk og skal du bruke en feit kjøleribbe så kan det bli vanskelig å få festet noen RAM-sinks. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Det hjelper ikke med kjøleribber på RAM, det har vært testet med mange metaller, men resultatet suger alltid, totalt bortkastet. nja.. totalt bortkastet er det vel ikke.... sier du at man ikke kommer noe høyere med ram sinks? Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 De fleste kommer ikke noe særlig høyre ved bruk av RAM-sinks, så det spørs hvis pris/ytelse forholdet er godt nok for deg. Hvis du skal volt-modde vil det derimot være nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå