Carl M Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 et av x800 korta kommer på PCIe allerede(vet ikke helt med Nvidia korta, men jeg tror de og kommer på PCIe) - Både R423 og nv40 kommer som PCI-e løpet av juni, men før den tid blir det nok bare 8X AGP. Men bare ett av x800 korta kommer på PCIe Lenke til kommentar
Suuunto Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Blir det snart bare 8xAGP? Det suser av gårde! Men detta blir jo dyrt tenker jeg.... Jeg vil jo ha mere en det jeg har men innen rimelighetens grenser! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Blir det snart bare 8xAGP? Det suser av gårde! Men detta blir jo dyrt tenker jeg.... Jeg vil jo ha mere en det jeg har men innen rimelighetens grenser! Snart blir det bare PCIe... Men det er en stund til det har tatt helt over.. Endret 30. april 2004 av So Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Men bare ett av x800 korta kommer på PCIe Det vil tiden vise Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Men bare ett av x800 korta kommer på PCIe Det vil tiden vise Foreløpig ja, du har vel rett i det og... Tror jeg bare holder gapet lukket om framtidens grensesnitt Lenke til kommentar
Suuunto Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Takk for hjelpen boys (and girls, hvis det er noen pc damer her)! Jeg kommer tilbake om en liten mnd for å forhøre meg om det nye som har kommet. Bygging skjer i midten av juni tipper jeg, og da trenger jeg sikkert hjelp! Lenke til kommentar
studass Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Et lite tips....Spar 2000 på å bruke 9800pro kortet ditt i den nye pc`en din, og heller konsentrer deg om de andre komp. Om ikke lenge kommer 6800-serien fra nvidia som de sier blir billigere en ati sine nye kort!!(ryktene vil derimot ha det til at ati sine vil yte noe bedre). Da får du en RÅÅÅÅÅ gamer pc.. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Takk for hjelpen boys (and girls, hvis det er noen pc damer her)! Jeg kommer tilbake om en liten mnd for å forhøre meg om det nye som har kommet. Bygging skjer i midten av juni tipper jeg, og da trenger jeg sikkert hjelp! Lykke til da -Hjelp er alltid å få her Lenke til kommentar
Suuunto Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Ja det skal jeg si var over all forventnig! Og så seriøse svar også! Ikke værst! Stå på, og om du føler for en 1vs1 ladder match i RvS så si i fra.....hehe! Snakkes! Natta, og over og ut....for nå! Sverre. Lenke til kommentar
Suuunto Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Alle tips på PC fronten tas i mot! Jeg har utvidet budsjettet til rundt 15.000,- kroner. Lenke til kommentar
Suuunto Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Alle tips på PC fronten tas i mot! Jeg har utvidet budsjettet til rundt 15.000,- kroner. Lenke til kommentar
Suuunto Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Hei! Det har seg slik at jeg har en bra pc, men jeg ønsker bedre ytelse. Slik er det når en har spill dilla, og har hatt det siden min føsrte Spectru7m datamaskin som jeg fikk tidlig på 80 tallet! Tipsene jeg har fått er i korte trekk er å vente til Mai/Juni på at det skal komme noen nye greier! PCI og x800 eller noe i den dur! Så jeg venter! Så spørs det vha prisene blir på det nye? Vil prisene på det som er nytt nå synke osv! Pr i dag har jeg et Sapphire Radeo 9800 pro skjermkort, 512mb minne og Pentium 4 2,4 ghz CPU. Jeg vil ha mer power. Får ikke utnytten grafikken skikkelig i spill som BF vietnam. Da sliter pcen litt! Tips!!!! Trengs til ny super pc! Sverre! Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Prisguiden: "Super Spille-PC" Noe slikt kanskje? Edit: Fikset link. Endret 2. mai 2004 av snorreh Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Prisguiden: "Super Spille-PC" Noe slikt kanskje? Gikk ikke helt den linken der... Hvor mye kosta din pc btw? Kanskje hvis han utvider budsjettet ytterligere(host*type*host*300-400%*host) får han råd til noe slikt Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Gikk ikke helt den linken der... Hvor mye kosta din pc btw? Kanskje hvis han utvider budsjettet ytterligere(host*type*host*300-400%*host) får han råd til noe slikt Fikset linken nå, så prøv igjen! Tror nok bare minnet mitt koster mer enn hva folk normalt bruker på en hel PC, men så kjøpte jeg den ikke for spilling heller da. Jeg gav ca. 50.000,- for PC'en min, men det var i oktober i fjor. Siden påske har jeg byttet ut skjermkortet med et Gainward SilentFX 5700 forresten, da det foreløpig ikke finnes noe kraftigere med dual-DVI til en fornuftig pris (Quadro FX 3000/4000 er uaktuelt) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Gikk ikke helt den linken der... Hvor mye kosta din pc btw? Kanskje hvis han utvider budsjettet ytterligere(host*type*host*300-400%*host) får han råd til noe slikt Fikset linken nå, så prøv igjen! Tror nok bare minnet mitt koster mer enn hva folk normalt bruker på en hel PC, men så kjøpte jeg den ikke for spilling heller da. Jeg gav ca. 50.000,- for PC'en min, men det var i oktober i fjor. Siden påske har jeg byttet ut skjermkortet med et Gainward SilentFX 5700 forresten, da det foreløpig ikke finnes noe kraftigere med dual-DVI til en fornuftig pris (Quadro FX 3000/4000 er uaktuelt) Ja, jammen kan du smykke deg med å ha en utrolig heftig pc! *Sikle etter**Drømme om* -Men tror du ikke den ville gjort seg god som spille pc likefull, selv om krafig overkill? eventuellt skifte skjerkort... -Ja, linken funka nå Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Prisguiden: "Super Spille-PC" Noe slikt kanskje? Edit: Fikset link. åssn lager du en slik greie? Lenke til kommentar
Suuunto Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Takk, det var jo et kjempe forslag det da! Noe dyrere en jeg hadde tenkt, men, kanskje om jeg graver litt ekstra!!!! Hmmm Må jeg liksom opp i 20.000,- kroners klassen for å få noe rått. Er det virkelig så ille? Sverre. Lenke til kommentar
StigK Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Jeg skjønner ikke at noen gidder å foreslå 9800xt nå, om en liten stund blir jo disse kortene grust til nesten samme penge. Men det er det sikkert noen som allerede har sagt det, gadd ikke å lese alt. stig Endret 4. mai 2004 av StigK Lenke til kommentar
wiak Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 dem nye korta har jo støtte for DirectX 9 samme med de gamle! så? hvem gidder å kjøpe et kort for 5k når man får kjøpt ATI Radeon 9800 XT for 3-4k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå