Gå til innhold

Ny PC! Kun til spill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite tips....Spar 2000 på å bruke 9800pro kortet ditt i den nye pc`en din, og heller konsentrer deg om de andre komp. Om ikke lenge kommer 6800-serien fra nvidia som de sier blir billigere en ati sine nye kort!!(ryktene vil derimot ha det til at ati sine vil yte noe bedre). Da får du en RÅÅÅÅÅ gamer pc.. :cool:

Lenke til kommentar

Hei! Det har seg slik at jeg har en bra pc, men jeg ønsker bedre ytelse. Slik er det når en har spill dilla, og har hatt det siden min føsrte Spectru7m datamaskin som jeg fikk tidlig på 80 tallet!

 

Tipsene jeg har fått er i korte trekk er å vente til Mai/Juni på at det skal komme noen nye greier! PCI og x800 eller noe i den dur!

 

Så jeg venter! Så spørs det vha prisene blir på det nye? Vil prisene på det som er nytt nå synke osv!

 

Pr i dag har jeg et Sapphire Radeo 9800 pro skjermkort, 512mb minne og Pentium 4 2,4 ghz CPU.

 

Jeg vil ha mer power. Får ikke utnytten grafikken skikkelig i spill som BF vietnam. Da sliter pcen litt!

 

Tips!!!! Trengs til ny super pc!

 

Sverre! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gikk ikke helt den linken der... :dontgetit:

 

Hvor mye kosta din pc btw?

Kanskje hvis han utvider budsjettet ytterligere(host*type*host*300-400%*host) får han råd til noe slikt :p

Fikset linken nå, så prøv igjen! :blush:

 

Tror nok bare minnet mitt koster mer enn hva folk normalt bruker på en hel PC, men så kjøpte jeg den ikke for spilling heller da. Jeg gav ca. 50.000,- for PC'en min, men det var i oktober i fjor. Siden påske har jeg byttet ut skjermkortet med et Gainward SilentFX 5700 forresten, da det foreløpig ikke finnes noe kraftigere med dual-DVI til en fornuftig pris (Quadro FX 3000/4000 er uaktuelt) :)

Lenke til kommentar
Gikk ikke helt den linken der... :dontgetit:

 

Hvor mye kosta din pc btw?

Kanskje hvis han utvider budsjettet ytterligere(host*type*host*300-400%*host) får han råd til noe slikt  :p

Fikset linken nå, så prøv igjen! :blush:

 

Tror nok bare minnet mitt koster mer enn hva folk normalt bruker på en hel PC, men så kjøpte jeg den ikke for spilling heller da. Jeg gav ca. 50.000,- for PC'en min, men det var i oktober i fjor. Siden påske har jeg byttet ut skjermkortet med et Gainward SilentFX 5700 forresten, da det foreløpig ikke finnes noe kraftigere med dual-DVI til en fornuftig pris (Quadro FX 3000/4000 er uaktuelt) :)

Ja, jammen kan du smykke deg med å ha en utrolig heftig pc! :D

*Sikle etter**Drømme om*

 

-Men tror du ikke den ville gjort seg god som spille pc likefull, selv om krafig overkill? eventuellt skifte skjerkort... :dontgetit:

 

-Ja, linken funka nå :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at noen gidder å foreslå 9800xt nå, om en liten stund blir jo disse kortene grust til nesten samme penge. Men det er det sikkert noen som allerede har sagt det, gadd ikke å lese alt.

 

stig

Endret av StigK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...