theDurkan Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Vil denne kjøleren greie å kjøle et flashet Sapphire radeon 9600XT? (fra non pro) Zalman Er usikker på om den også tar ramsinksene. NOk med den kjøleren? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 den tar det kortet uten problemer det. den skal ikke ta ram ribbene da det holder seg en 1 - 1,5 over kortet så Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 hmmmmm. ajaja, greit nok at den greir det. Men vil ikek rammen bli for varm siden den ikek er nær? SKal jeg kanskej kjøpe noen ramsinks også? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Den tar ikke rambrikkene, men jeg har kjørt den der på et R9600XT uten vansker. Nesten så jeg angrer at jeg byttet i et R9800Pro, faktisk. :-( Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 hmmmmm. Du er 100% sikker på at jeg ikek trenger ram kjølere? Jeg vil ikek herpe kortet mitt. Jeg og en kompis konkurer litt om å være best, og jeg har allerede driti meg ut en gang. SÅ jeg tar ingen flere sjangser Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hvor mange tråder har du egerntlig om dette? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Du TRENGER ikke ramkjølere, men kanskje du VIL ha ramkjølere. Du kommer nok 5-10 MHz høyere på ramfrekvensen med ramkjølere (hvis de er planslipt og med god goop), men jeg syntes ikke det er verdt innsatsen eller prisen. Sats heller på å kjøpe viften til Zalman-kjøleren. Den vil kjøle både heatpipe-ribben og rambrikkene. Må forresten gjøre oppmerksom på at GeCube R9600XT som jeg brukte denne kjøleren på, kommer med heatsinks på rambrikkene. Vet ikke om R9600P/NP gjør det. Endret 1. mai 2004 av Aetius Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Hvor mange tråder har du egerntlig om dette? Ingen som greier å svare skikkelig på de andre. Men endelig fikk jeg svar :):):) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå