Zeph Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det er ein film som ein by kalt City Of God og resten får du finne ut sjølv. Den er ikkje standard action, drama, sci fi els. Men ein knakande bra film basert på virkelige hendelser Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jada, den har jeg lyst til å se. Jeg skal få skaffa den på DVD en gang snart... Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Faktisk en av de bedre filmene jeg har sett også. Anbefales. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 gammel den da Moroklump. Lenke til kommentar
koffern Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Den er jo ikke akkurat en nyhet på filmfronten anyway, det er en kjempefilm som lett kan sammenlignes med Goodfellas Oker ikke skrive mer , bare SE den!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Den er jo ikke akkurat en nyhet på filmfronten Har aldri sagt at det var ein nyhet heller eg Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Så filmen på Kino,var litt skeptisk først.Men filmen var overraskende bra.Trur jeg har aldri led så godt i en film.Likt de småbarne med gønnere. Anbefalles! Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Ferrnando Meirelles (director) ville helst filmet i slumen får å få det så reelt som mulig, men sjansen for å blir ranet, skadet, drept ,etc var for stor så de måtte bygge opp slumen i et studio Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Urk.. likte lite bra den scenen der dem gønna ned den lille gutten. Ganske brutal og usminka film. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Meget bra film, må sees av alle. Burde vært pensum i 10. klasse også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå