moray Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hmm, ja så det er sånn man bor i Sverige i det 21 århundre.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 digger den filmen! man kan ikke kalle damene stygge å han feite kammeraten til han svarte(husker ikke navnet) er litt rå når han tror han har blitt homo.lol Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ge-ni-al film... Den er så morsom at det ikke blir noe særlig ekkelt med alle disse homse-greiene heller... Man tenker ikke over det, man er altfor opptatt med å le. Homofober er teite dyr Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) den filmen var bare GAY fornøyd nå Endret 15. juni 2004 av Rodwelt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 den filmen var bare GAY *hosthomofobhost* Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) den filmen var bare GAY *hosthomofobhost* Den var jo det, i og med at eit stort fleirtal var homo på filmen. Endret 9. juni 2004 av zeph Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 den filmen var bare GAY *hosthomofobhost* Den var jo det, i og med at eit stort fleirtal var homo på filmen. Jeg tenkte egentlig mer på Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 VELDIG morsom film!!!! :!: :!: hehe.....jeg kommer ikke å glemme den scenen da Roselyn Sanchez holdt på med den bananen...klassiker Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Filmen var grei nok, men det var en del dårlige skuespillere der. Spesielt hovedpersonenvar temmelig dårlig. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Synes det ble litt teit når han liksom for til sverige for å møte hun der silversted. akkurat som sverige er som alpene. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (jk, er verken homofob eller homo ) Hvorfor føler du et behov for å fortelle oss at du ikke er homo? Din legning er da slående likegyldig. Jeg er ikke homofob. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Kan ikke dele deres begeistring for denne filmen, synes rett og slett det blir alt for overdrevet og dumt. Lenke til kommentar
Cerb Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Likte ikkje denne filmen noke særlig Fikk fram homofobien ^^ Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Har ikke fått sett denne enda....men den ligger i dvd-hyllen.... Lenke til kommentar
skilli Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 VELDIG morsom film!!!! :!: :!: hehe.....jeg kommer ikke å glemme den scenen da Roselyn Sanchez holdt på med den bananen...klassiker :!: :!: Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Ganske morsom film! Visst dere likte denne type film, så vil jeg anbefale Office Space. Den er genial! Noen som vet om andre slike filmer? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg vil anbefale "Zoolander" da, med Ben Stiller og Owen Wilson i hovedrollene som to superpopulære mannemodeller som ikke bryr seg om noe som helst annet enn å se bra ut, og IQ'en deres er sånn circa på sko nummer nivå.. Legg til en rasende morsom skurk og sprø story, og du vil garantert le når du ser den. Særlig Ben Stiller opptrer her i en ihvertfall for meg veldig uvanlig rolle, og han gjør det med stil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå