Hidden Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg har nettopp sett Boat Trip, kostet ikke mye fra Play.com, og den var verdt hver krone! Cuba Gooding JR. gjør som vanlig en god prestasjon, og hele opplegget er fantastisk morsomt og innbyr til komplikasjoner: Jerry (Cuba) og Nick bestemmer seg for å dra på cruise. Det viser seg at cruiseskipet de havner på ikke helt stemmer med hva de trodde det skulle være. Folk som ikke ler av denne filmen har ikke den minste sans for humor! Ok så er jeg litt full, men det gjør filmen bare enda bedre! Anbefales! Har bestilt den med Cuba Gooding JR. som sledefører. Jeg elsker også Ace Ventura filmene, og komedier generelt Så uansett fall denne filmen med en kamerat, og vi skrek av latter begge to mange ganger underveis! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Tror nok Boat Trip den beste Cuba Gooding Jr. filmen... Kan bare beskrives med Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Riktignok av Boat Trip morsom til tider, men fyttikatta hvor ekkel! Filmen er stappfull av homofile som klår på hverandre konstant. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Riktignok av Boat Trip morsom til tider, men fyttikatta hvor ekkel! Filmen er stappfull av homofile som klår på hverandre konstant. Det er jo ditt problem om du er homofob, og du skjønte åpenbart ikke ironien i det. Cuba Gooding Jr. er råtøff som stiller opp i drag outfit Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jo det er en av de få bra komediene som lages nå tildags! Er spesielt en scene jeg holdt på å falle ut av stolen for; Sugebanan-sprute ut vinduet-får spruten i trynet-scena Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Syntest at det var mest artig når "the swedish tanning team", møtte det andre tanning teamet og begge laga snakka svensk til kvarandre, legg merke til at den engelske tekstinga har lite til felles med kva dei eigentleg seier. :!: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Kapteinen på det svenske laget var litt av en personlighet.. ("Oh oh jaa jaa!!!") haha Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Morro film, så den for en stund tilbake siden.. Litt sånn flaue sener innimellom da Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Riktignok av Boat Trip morsom til tider, men fyttikatta hvor ekkel! Filmen er stappfull av homofile som klår på hverandre konstant. Det er jo ditt problem om du er homofob, og du skjønte åpenbart ikke ironien i det. Cuba Gooding Jr. er råtøff som stiller opp i drag outfit Jeg skjønte helt og fullt ironien, og jeg sa den var morsom, men den var likevel ekkel. "HEEECTOOOOOR!!" Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Ok Treblad, beklager at jeg brukte ordet "homofob", det var litt vel sterkt. *Løper over til Treblad og klemmer ham lenge* hr hrr Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 likte ikke den filmen jeg syntes den hadde dårlig humor osv... det jeg HATET med filmen var HOMSENE *jeg er homofob ja* ash den ver rett og slett kvælm* Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hvorfor være redd for homser? Er damene redd for deg kanskje ? Ta deg sammen mann. Og når du har gjort det kan du le deg skakk av Priscilla-queen of the desert og En ettertraktet mann (som kanskje også er morsom selv om du er homofob) Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg synes ikke Boat Trip var så forferdelig morsom.. Så den med dama for en stund tilbake, mer eller mindre samme oppfatning på den kanten. Synes det ble for dumt, rett og slett! Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Helt ok komedie grunnet den nydelige Roselyn Sanchez! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Er så fjortiss å ha noe imot homofile. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 de svenske folkene var jo sinnsykt tidi.. ihvertfall når han ene skal på "besøK" og ender opp med treneren Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hvis du skal se en komedie med Cuba Gooding Jr ta en titt på Rat Race konge film. Traileren til boat trip er jo morsom må få leid meg denne snart. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 *jeg er homofob ja* Du veit vel at de fleste som er homofobe ofte er homofile. De er bare redd sine egene følelser, så derfor skal de bekjempe det. Ikke alle da rekti nokk... men mange. Syntes Filmen var drit kul. Satt å så den på TG (DVD selvsakt). Hadde hørt mye om den, så jeg måtte selvsakt se den, når jeg fikk mulighet til å kjøpe den. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 artig den filmen ja.. så den for minst et år siden dah.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 *jeg er homofob ja* Du veit vel at de fleste som er homofobe ofte er homofile. De er bare redd sine egene følelser, så derfor skal de bekjempe det. Ikke alle da rekti nokk... men mange. Syntes Filmen var drit kul. Satt å så den på TG (DVD selvsakt). Hadde hørt mye om den, så jeg måtte selvsakt se den, når jeg fikk mulighet til å kjøpe den. word, og word. Og hvorfor være redd homofile? de er så slapp i håndleddet at å bli slått av en blir i verste fall et klæss.... (jk, er verken homofob eller homo ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå