radiated Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg vurderer å kjøpe en MindPrint DI-port for å bruke til opptak. Men så har lydkortet mitt, et creative 5.1 bulk, spdif-utgang. Siden DI-Port har langt bedre D/A convertere enn lydkortet ville det vært genialt å koble stereoanlegget på denne istedet for analog minijack på selve lydkortet. Derfor lurer jeg på om det kun sender 5.1 AC-3 signaler eller om den kan sende vanlig strereo gjennom digitalutgangen. Lenke til kommentar
magnum44 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg vurderer å kjøpe en MindPrint DI-port for å bruke til opptak. Men så har lydkortet mitt, et creative 5.1 bulk, spdif-utgang. Siden DI-Port har langt bedre D/A convertere enn lydkortet ville det vært genialt å koble stereoanlegget på denne istedet for analog minijack på selve lydkortet. Derfor lurer jeg på om det kun sender 5.1 AC-3 signaler eller om den kan sende vanlig strereo gjennom digitalutgangen. Den sender resamplet 48khz (tom 48khz blir resamplet til 48khz) gjennom S/Pdif, tildels dårlig utført i hardware. Styr Unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå