Pengi Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Ja, ser at samme spørsmålet er blitt stilt ca 1000 ganger før, men har ikke fått noe hjelp fra svarene. Jeg har altså bredbånd fra ngt og en netopia 3357 router. var nettopp inne på endrig....blabla.. og åpna portet fra 1024 til 1030, har og vært på whatsmyip og skaffet meg den. så som en hør å bør tastet jeg inn ip'en og prøvde alle de 6 portene jeg åpnet. men får som alltid ikke frem noe når jeg søker. Men problemet er muligens det at jeg sitter bak en norton firewall, eller kanskje ikke? Viss firewallen er problemet, er det noen som vet hvordan jeg kan få denne til å tillate meg å være i active-mode??? Lenke til kommentar
Pengi Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Dette var da ett helt meningsløst innlegg, siden jeg klarte å løse problemet selv. Og den ufattlig kompliserte operasjon jeg utførte for å få det til å fungera var å lukke dc++ for så å starte det på nytt igjen Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Bra at du kommer med en tilbakemelding at du har løst probelmet i hvertfall Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Dette var da ett helt meningsløst innlegg, siden jeg klarte å løse problemet selv. Og den ufattlig kompliserte operasjon jeg utførte for å få det til å fungera var å lukke dc++ for så å starte det på nytt igjen haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå