Sheel Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Men er det på www.soldat.pl du finner servere? Nei, gå inn i Soldat.exe, trykk ok> Join game> Request servers> Finn en server> trykk join Lenke til kommentar
djrack Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 du kan også gå på www.soldat.pl for å finne srvere men da må du ha instelert spillet på forhånd da, seff Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 du kan også gå på www.soldat.pl for å finne srvere men da må du ha instelert spillet på forhånd da, seff ja så klart. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Spilte det en del før helt til det klikket på den stasjonære! Kanskje en skal installere det igjen på den berbare Konge spill i allefall Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Pleier å kjøre server fra pc'en. Ser du Mortys server, logg inn med passordet "moore" og prøv og ta meg Lenke til kommentar
djrack Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 jeg har soldat på den bærebare,m det erkonge på bærebar. hva er server ip-addressen da?? [email protected] vis noen vil joine meg på clanen min, så skriv en mail Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Pleier å kjøre server fra pc'en. Ser du Mortys server, logg inn med passordet "moore" og prøv og ta meg Hehe ok Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Soldat er morsomt, men dårlige servere tvinger meg til å spille på LAN med den samme gjengen.. Kjedelig i lengden. *hinter om en gamer.no soldat server* Lenke til kommentar
djrack Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 hva er addressen til den servern a?? altså på gamer Lenke til kommentar
djrack Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 gå til www.djrack.webbyen.dk å trykk på bannerene, på siden skal det åsså bli cheats, help, forum med linker hit, å litt til, så pleas gå inn -> trykk på bannerene -> så blir jeg kjempe glad. takk, for hvis alle her som leser dette gjør det får jeg gratis proff pakke til hjemmesiden, da blir jge glad, håper de som leser dette går inn å gjør det, takk takker til alle som gjør det, sett gjerne igjen et spor i GB (gjesteboken) min åsså Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hva er vitsen med å gi link med feil opplysninger? Alle linkene dine peker mot dårlige sider og browser-spill. Tror ikke gamer.no har en soldat server, men det hadde vært stilig.. Lenke til kommentar
djrack Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 jepp, trukke det jeg heller Lenke til kommentar
KriB Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hmm... har startet opp en soldat server, den heter [CB] Server. Har prøvd å få den registrert i ASE, men det går ikke... Noen som vet? Tar det tid? Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hmm... har startet opp en soldat server, den heter [CB] Server. Har prøvd å få den registrert i ASE, men det går ikke... Noen som vet? Tar det tid? Vet ikke helt.. Tror det har noe med porter og gjøre, eller så er det noe med at det tar en viss tid. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Nettopp testa Soldat selv, det er J****** rått syns jeg ^^ ganske bra til å være gratis, men noen som er med i en klan er? helst en norsk klan? fikk lyst til å bli med i en klan.... Og er det noen bra sider om soldat, bortsett fra hjemmesiden dems? og finnes det noen norske sider? Og hvorfor finnes det ikke noen norske servere enda? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er med i en clan, [ass]-clanen, men den er mer på morroskyld... Pleier å spille sammen med de andre medlemmene, mot bots eller mot hverandre.... Gå inn på forum.jorgis.com, og hvis du vil kan du poste din søknad der Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Lengter etter å få spillt med noen norske spiller Finner ingen av overnevnte servere heller Jeg spiller iallefall i BritishArmy [bA], og kaller meg Artex. Kanskje noen finner meg en gang Spiller mest på privat servere da, orker ikke public og barret nek. Hvis noen her vet om 2wai's server, så kan dere jo prøve å komme inn der Men hvis noen her har mulighet for å sette opp en server på fulltid hadde det vært konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå