Gå til innhold

soldat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gå til www.djrack.webbyen.dk å trykk på bannerene, på siden skal det åsså bli cheats, help, forum med linker hit, å litt til, så pleas gå inn -> trykk på bannerene -> så blir jeg kjempe glad. takk, for hvis alle her som leser dette gjør det får jeg gratis proff pakke til hjemmesiden, da blir jge glad, håper de som leser dette går inn å gjør det, takk

takker til alle som gjør det, sett gjerne igjen et spor i GB (gjesteboken) min åsså :thumbs:

Lenke til kommentar
Hmm... har startet opp en soldat server, den heter [CB] Server.

Har prøvd å få den registrert i ASE, men det går ikke... Noen som vet? Tar det tid?

Vet ikke helt.. Tror det har noe med porter og gjøre, eller så er det noe med at det tar en viss tid.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nettopp testa Soldat selv, det er J****** rått syns jeg ^^

ganske bra til å være gratis, men noen som er med i en klan er? helst en norsk klan? fikk lyst til å bli med i en klan....

Og er det noen bra sider om soldat, bortsett fra hjemmesiden dems? og finnes det noen norske sider?

Og hvorfor finnes det ikke noen norske servere enda?

Lenke til kommentar

Lengter etter å få spillt med noen norske spiller :D

Finner ingen av overnevnte servere heller :no:

Jeg spiller iallefall i BritishArmy [bA], og kaller meg Artex.

Kanskje noen finner meg en gang :p

Spiller mest på privat servere da, orker ikke public og barret nek. Hvis noen her vet om 2wai's server, så kan dere jo prøve å komme inn der :)

Men hvis noen her har mulighet for å sette opp en server på fulltid hadde det vært konge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...