djrack Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) noen som spiller Soldat her?? i såfall. jeg spiller det, å jeg har lyst til å lage en "film" av når jeg spiller, som cs movies. noen som hvet om noen programmer jeg kan bruke til det?? takker for alle svar altså det spillet som ligner på worms bare at det er med soldater i steden for. Endret 30. april 2004 av djrack Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Altså du kan prøve et progg som heter camtasia...(sæk på download.com) Mulig det funker om du kjører soldat i et vindu lr.no... Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Oh, soldat er så digg. Det ultimate lan-spill etter min mening. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 yepp, soldat er døds bra.. On topic: Last ned et program som heter Fraps200, da kan du ta opp game-play Lenke til kommentar
djrack Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 takk. nå har jeg lagd en liten movie på 5 minutter da. hehe 928mb . litt stor fil da men Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 takk. nå har jeg lagd en liten movie på 5 minutter da. hehe 928mb . litt stor fil da men Spørs jo hvordan du konverterer også da.. Lenke til kommentar
djrack Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 hvordan får jeg konvertert en .avi fil da?? å hva skal jeg konvertere den til?? Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 spilte soldat litt før - var morro Lenke til kommentar
djrack Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 ja. du får lasta det ned fra www.soldat.pl Lenke til kommentar
djrack Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 noen som hvet om noen servere jeg kan spille på?? Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Bruk the all seeing eye for å finne servere. Og før du spørr.....google. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Last ned nyeste soldat, 1.2 Så bare trykker du F8 tror jeg det er, i spillet. Når du er ferdig med demoen trykker du F8 igjen, den saver seg i /demoes fila, så er det bare å gå inn i soldat, join server, skriv navn på demo og port: 0 Edit: SOLDAT RULER! Endret 5. mai 2004 av Artex Lenke til kommentar
djrack Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 hehe, nå har jeg lagd en clan side til soldat da www.geocities.com\soldat_ns dem som vil kan jo gå inn på den. foresten, finnes det paintball mod til soldat?? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 spiller soldat, knallbra spill Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg spiller også soldat i blandt, når jeg er lei de andre spillene Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 hehe, nå har jeg lagd en clan side til soldat da www.geocities.com\soldat_ns dem som vil kan jo gå inn på den. foresten, finnes det paintball mod til soldat?? Vennligst bemerk deg at det allerede er en Soldat-klan som kaller seg NS. Uannsett, det er bare å bruke demo verktøyet som er innlagt i soldat 1.2 (F8 for rec, og F8 for stop.), filene den lager er ikke store. Vet om en Soldat paintball-mod, husker ikke hva den het. Du kan jo sjekke rundt omkring på Google f.eks. Jeg spiller for klanen BA (BritishArmy), hvis din klan vil ha treningskamp, klankamp o.e så er det bare å kontakte Hektik_Sniper o.e Cold_Fusion på irc://irc.quakenet.org/britisharmy (BritishArmy@Quakenet). Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Er soldat gratis online? Trenger du å registrere deg? Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Er soldat gratis online?Trenger du å registrere deg? Ja, det kan lastes ned fra Soldat sin offisielle side Nei, men man kan registrere seg og få noen ekstra "finesser" som bl.a skifte farge på jetpack og legge til egen musikk. Lenke til kommentar
djrack Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 hehe, har hacka soldat jeg, har den registrerte versjonen, hehe Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Men er det på www.soldat.pl du finner servere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå