Legion Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Babylon 5, kontinuerlig historie gjennom alle sesongene Kindred, The Embrace. Vampyrenes hemmelighet tror jeg den ble hette på norsk. Ekstremt bra serie, synd det ble bare 8 episoder Twin Peaks, selvsagt. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Disse har vel ikke blitt nevnt: Blackadder Fawlty Towers Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hva med Fastlane....... Med følgende hovedrolle innehavere : Tiffani-Amber Thiessen Peter Facinelli Bill Bellamy Den serien er så dårlig at bare reklamen gir meg lyst til å slå meg selv i hodet hardt mange ganger med en hammer. Og Band of Brothers er den beste RL serien jeg har sett. Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Alias! Og CSI, selv om historiene der avsluttes hver episode. Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Smallville CSI Futurama Macgyver ! (seff) Airwolf og A-team Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Beste serien noensinne: Police squad Ellers er 24 s1&s2 stort sett det eneste jeg har orket å se av serier i lang tid. Edit: Glemte å nevne den fantastiske serien "Action" som det dessverre også bare ble laget 1 sesong av. Ble nok litt for mye Hollywood harselas til å slå an blant det brede folk. Dette er en av de få serier jeg gjerne skulle hatt tak i men det er visst lettere sagt enn gjort. Endret 1. mai 2004 av Vice Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 @Hoelern: Fastlande var den der actionserien med de politifolkene som alltid raste rundt i Ferrarier o.l. sant? I så fall suger den mer enn noe annet Band of brothers ja! Har sett den allerede, men bra var den. Sopranos ja.. klarte ikke helt å bli overbevist av de 2-3 første episodene. Mulig jeg gir den en ny sjangs. Kindred, The Embrace skal jeg definitivt sjekke ut! Der er potensiale Keep em' coming! Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Band of brothers er også en meget god serie ! Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 hvis du vill ha noe som er veeeldig morro hvorfor ikke celebrity Japordy ! Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har bare en ting å si : SMALLVILLE!! Utrolig bra serie Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hva du enn gjør, ikke rør Jake 2.0... Trodde det kom til å bli kult, virket sånn fra reklamene... Har aldri tatt så feil i mitt liv... Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 her er noen gode: -MacGyver -Angel -Buffy -Star trek -Roswell ..... og mange mange fler...... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hva du enn gjør, ikke rør Jake 2.0... Trodde det kom til å bli kult, virket sånn fra reklamene... Har aldri tatt så feil i mitt liv... Derfor den ikke lages mer heller... gud for noe møkk!! AKIRA Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 En til stemme på Sopranos og MASH. Red Dwarf kan også være morsom, men jeg synes det blir litt ensformig etterhvert. Fikk aldri sansen for hverken Sopranos eller Red Dwarf når de gikk på norsk TV, noe som er et mysterium. Lenke til kommentar
eggi Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Taken - miniserie av Spielberg, verdt å få med seg Odyssey 5 - stoppet etter 20 episoder så det finnes ingen avslutning, enda Firefly - scifi/western stil, litt kul Farscape/Babylon 5 - for oss scifi geeker Smallville - superkrefter til gutta og kjærlighets kliss til jentene, 2 i 1 ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Taken ja! Så de 3-4 første episodene, men den klarte ikke helt å få meg engasjert Har såvidt fått sett på noen av de andre forslagene her; Dead like me, tru calling og en til som jeg ikke husker Konklusjon: Buffy, Angel, X-files og Roswell er tidenes beste TV-serier Smallville er jeg ikke særlig begeistret for.. Hun der Lana er sexhaay, men det må mer til enn det Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hva du enn gjør, ikke rør Jake 2.0... Trodde det kom til å bli kult, virket sånn fra reklamene... Har aldri tatt så feil i mitt liv... Derfor den ikke lages mer heller... gud for noe møkk!! AKIRA er ikke litt lei meg for at de ikke laget de siste episodene.. Har aldri opplevd noe så katarr som det programmet.. Lenge leve John Doe, og lag en ny sesong, ellers kommer jeg etter deg, CEO for FOX! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå