Loomy Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Har i løpet av det siste året kommer frem til at TV-serier er 6540^9 ganger bedre enn filmer > Så samlingen av TV-serier har etterhvert steget. Nå trenger jeg tips om gode TV-serier som kan ta beslag på min tid fremover. Alt av interesse så lenge det ikke er sci-fi ala star trek/stargate, cheesy familie-dramaserier eller komiserier. Vil altså ha en serie med spennende episoder som bygger opp til en gnistrende sesongavslutning som gjør at jeg sitter igjen med et av følgende ansiktsuttrykk: Har sett: Buffy Angel Roswell X-files Vil ikke se: 24 Bring it on! Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Har faktisk nesten de samme seriene og ja, jeg sliter litt med det samme jeg og... Prøv Tru calling ... Begynte å se det pga hovedrolleinnehaveren... Det var greit lissom.. Ikke Buffy, men helt ok... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Ja, har sett episode 1. Var greit nok. Tror jeg gir den en sjangs, men kom gjerne med flere tips! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Dead like me <---- Genial!! Third rock from the sun Juding Amy The Family guy Invader Zim AKIRA Endret 30. april 2004 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) La blue girl :!: A-Team (hvis den noen gang kommer på DVD!!!!!!) Star Trek:TNG(masse drit spenende Sesong avslutninger) Futurama Simpsons Stargate SG1(har bare sett sesong 1, men siste episode i sesongen var en skikelig rysare) Ps. jeg driter i om du ikke ville høre om StarTrek og Stargate eller komiserier Endret 30. april 2004 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 MacGyver! Beste serien noensinne! Dessuten er Futurama verdt og skaffe seg. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 BOB selv om det er en miniserie (!!!) Sopranos The Shield The West Wing (Og seff Simpsons, men det er jo en selvfølge) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Vil altså ha en serie med spennende episoder som bygger opp til en gnistrende sesongavslutning som gjør at jeg sitter igjen med et av følgende ansiktsuttrykk: ... og du vil ikke se 24? Det er jo serien du beskriver, mer eller mindre. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Enig med psilocybe, du skal lete lenge etter serier som er mer spennende og uforutsigbart enn 24... Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 La blue girl :!: A-Team (hvis den noen gang kommer på DVD!!!!!!) ... A-Team har da vitterlig kommet ut på DVD. Stiller meg forøvrig bak forslaget Third Rock From The Sun, hvis trådstarter liker komiserier. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 dere har glemt det viktigste !! ANGEL !! det eier det ,,, morro !? ja spennende ? ja tøfft ? ja OSV... Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 ...og trådstarter har sett den (Angel). Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Har sett litt på third rock from the sun fra før av. Ganske bra, men ikke helt den typen serie jeg er ute etter. Mulig jeg må gi 24 en sjanse til å overbevise meg igjen. Så de 2-3 første episodene i sesong 1 og 2 da de gikk på TV. Klarte aldri å få meg engasjert... Skal også sjekke ut dead like me og tru calling EDIT: Og ja, jeg har sett (og ser) Angel Endret 30. april 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Hoelern Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hva med Fastlane....... Med følgende hovedrolle innehavere : Tiffani-Amber Thiessen Peter Facinelli Bill Bellamy Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 s5 av angel suger jo da bare for og si det ellers så anbefaler eg st: Depe blue 9 st: voiager st: tng futurama simpsons The pretender Twin peaks Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 La blue girl :!: A-Team (hvis den noen gang kommer på DVD!!!!!!) ... A-Team har da vitterlig kommet ut på DVD. Stiller meg forøvrig bak forslaget Third Rock From The Sun, hvis trådstarter liker komiserier. ikke som hele sesonger, Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Selvsagt, jeg glemte Band of Brothers! Ufattelig god serie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå