3dme Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Heisann,jeg hadde et par spørsmål om minne jeg,here goes: 1.På netshop.no har de disse to minnebrikkene,med den ringe prisforskjell på en lapp(100kr), OCZ 1024MB EL Dual Channel optimized - PC-3200 DDR 512 x 2 Kit (2-3-2-6)400Mhz og Kingston HyperX 1024MB 400MHz DDR - PC3200 DDR Kit m/2stk CL2 (2-3-2-6-1) a) Hvilke av disse er raskest? b) Hvilke er best egnet til spill? c) Støtter begge dual channal eller bare ocz minnet d) Noen som vet hvilke av dem som er best egnet i et sn85g4 system Mvh 3dme/Ole sebastian Endret 30. april 2004 av 3dme Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg tror begge de to har CH-5 chip, altså skal de være like gode i teorien. Like gode egnet til spill også... Begge brikkene kommer som "Matched Pair", altså de er ment for å kjøre i dual channel. Jeg ville valgt Kingston, men det er bare fordi jeg aldri har vært borti OCZ før. Har bare gode erfaringer med Kingston, men det er vel opp til deg å velge de du liker best... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg tror begge de to har CH-5 chip, altså skal de være like gode i teorien.Like gode egnet til spill også... Begge brikkene kommer som "Matched Pair", altså de er ment for å kjøre i dual channel. Jeg ville valgt Kingston, men det er bare fordi jeg aldri har vært borti OCZ før. Har bare gode erfaringer med Kingston, men det er vel opp til deg å velge de du liker best... Enig med Goophy, bortsett fra at jeg ville valgt OCZ Lenke til kommentar
johanf Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg legger min stemme på Kingston - men det er bare fordi jeg mener å huske (correct me if I am wrong) at de er godkjent og skal være kompatible med Shuttle. _ johanf Lenke til kommentar
MrDude Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg ville valgt Kingston, jeg mener de er det beste valget, det er lite forskjell mellom brikkene men jeg mener kingston er det beste merket, men det er bare en personlig mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå