Haraldson Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hvis du synes at W3Schools guiden er komplisert bør du lese den først, jeg var tretter år da ejg negynte der, og matte boka til 1. klasse er vanskeligere forklart..du finner det ikke bedre enn der! Det er bare det at matteboka i førsteklasse nok fortsatt faktisk er på norsk, mens W3CSchools er på engelsk. For mange er engelsk vanskelig. Det hender ofte at jeg ikke skjønner bæret av engelske sider, men det skyldes som oftest dårlig motivasjon eller at jeg er trøtt... Lenke til kommentar
pc.expert.....wannabe Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 eeeeeeeeeh....dere tror fortsatt jeg vil ha tables??? jeg hørte at noen nevnte noe med <div>`er å d skjønner jeg ikke på den nettsida for <div>`er å hva er bedre med <div>`er enn med tables?! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 eeeeeeeeeh....dere tror fortsatt jeg vil ha tables??? jeg hørte at noen nevnte noe med <div>`er å d skjønner jeg ikke på den nettsida for <div>`er å hva er bedre med <div>`er enn med tables?! Det er _feil_ å bygge heile sider med tabeller. Tabeller skal vise tabulær data, ingenting anna. Sidene dine skal strukturerast ved hjelp av CSS - bruk div's til å bygge kver seksjon av sida, og bruk riktige elementer til riktig plass. http://www.w3schools.com <= fin plass å starte. Lær deg HTML og CSS. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 eeeeeeeeeh....dere tror fortsatt jeg vil ha tables??? Selvfølgelig. Les emnefeltet for tråden. Så leser du alle innleggene dine i denne tråden. Du har ikke sagt noen ting om at du ikke lenger vil bruke tables! Som HalTan sa: Skjerpings! Lenke til kommentar
pc.expert.....wannabe Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 jo jeg har sakt at jeg vil vite <div>`er istedenfor! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Ja, så les om <div>'s, og slutt med å være så frekk... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Korfor kan ingen nykommere på forumet sjå over dei prioriterte postane først? For eksempel, istede for å få svar på ting i en egen tråd - kunne han/ho/den berre tatt en titt HER. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå