Windoge Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) http://www.eagames.com/official/battlefiel...unity_update_07 Endret 30. april 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 M60 removed from the LAW kit and replaced with M14 M60 and RPD min/max bullet deviation increased when standing/moving M60 and RPD max bullet deviation decreased slightly when prone Rate of fire and velocity of M60/RPD adjusted Player movement speeds on Heavy Assault kits reduced slightly Brillefine greier. Det var alt jeg ville ha, iallefall for denne gang. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Høres bra ut, tenker det kommer en storm av sytepaver nå... des,OUT! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 fremdeles M60+Blooper? jaja, det er vel ikke såå galt...spesiellt hvis han har mindre nøyaktighet og mindre fart... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Hadde egentlig forventa litt mere endringer siden patchen tar så lang tid. Men men.. Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Stor skuffelse att det ikke er gjort mulig å se "friendly" miner og feller på mappet. Dette må komme... Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Syns det er bra de kommer med en patch, selv om de ikke har tatt med merking av bobby trapps greiene der. Men,men, ting tar jo tid, så vi får smøre oss med tålmodighet Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 syntes de burde legge inn en "realistic mode" i spillet (som man kan velge om man vil ha på). For BFV er jo egentlig ikke noe særlig realistisk i forhold til hvordan det er i virkeligheten... Men bra i forhold til mange andre spill. Tenker på dette med at man kan bli skutt i magen og løpe videre, og at man kan stå oppe og snipe noen i hodet på 200 meters avstand. Og at det bare er å ta på litt bandage hvis man blir skutt i magen, så er man så god som ny igjen... (men et hadde kanskje blitt kjedeligere, for mange). Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Dette høres meget bra ut Håper bare den kommer innen året da.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 syntes de burde legge inn en "realistic mode" i spillet (som man kan velge om man vil ha på). For BFV er jo egentlig ikke noe særlig realistisk i forhold til hvordan det er i virkeligheten... Men bra i forhold til mange andre spill. Tenker på dette med at man kan bli skutt i magen og løpe videre, og at man kan stå oppe og snipe noen i hodet på 200 meters avstand. Og at det bare er å ta på litt bandage hvis man blir skutt i magen, så er man så god som ny igjen... (men et hadde kanskje blitt kjedeligere, for mange). det er det Operation Flashpoint er til da... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 det er det Operation Flashpoint er til da... er ikke det et eget spill? eller er det en bfv mod? hadde likt en slik mod i en patch fra ea games. slik at man fremdeles kan spill det vanlig bfv (og ikke noen "hjemmelaget" mod). Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 joda, det er ett eget spill, poenget mitt var bare at BF serien er BF serien..ser du etter ekstrem realisme, sjekk ut andre spill, for ekstrem realisme nytter ikke å innføre i ett så arcade prega spill som BF dessuten ville han ikke måtte vente på at noen faktsk laga en mod Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Men Operation Flashpoint er generelt sett et dårligere spill enn bfv. (grafikk, fysikk osv.) Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Du kan da ikke drikke på en onsdagskveld andesam, at Flashpoint er generelt dårligere a du... Hmpf... Blasfemi... Flashpoint kan grafikkmessig hevde seg i toppen, men det krever Resistance pakken. des,OUT! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Du kan da ikke drikke på en onsdagskveld andesam, at Flashpoint er generelt dårligere a du... Hmpf... Blasfemi... Flashpoint kan grafikkmessig hevde seg i toppen, men det krever Resistance pakken. des,OUT! ok da. Jeg skal ikke utale meg om det kanskje, tror ikke jeg har spilt det.. Men syntes det hadde vært bra med en realistick mode i bfv, så slipper jeg å kjøpe et nytt spill.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 flashpoint med alle expansions finnes i billig hylla på el-kjøp i disse dager, og har gjort det lenge... og å uttale deg om ett spill som du ikke tror du har spillt engang?? også der Des kan lese om det??? n00b Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 tror ikke vi er helt på samme plan. hehe Jeg har ikke lyst til å begynne med et nytt spill (og venne meg til grafikk og fysikk motoren), men jeg vil fortsette å spille bfv. Men, men. samma det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå