Supervisor Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) In reply to #1 Yep... Endret 30. april 2004 av jokab Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 det var nede en kort tid i stad tror jeg. (det var nede her) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 her også. det var snakk om 25% - 100% packet loss til hw.no og evt hardware.no Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 vel.. nå funker det.. men istad var forumet og hw.no og overklokking.no utilgjengelig.. gikk sørpete tregt en stund og en annen funket det ikke i det hele tatt.. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 her også. det var snakk om 25% - 100% packet loss til hw.no og evt hardware.no Fikk også 25% tap når jeg pinget hardware.no, fikk også det på www.begin.no så det var nok serverne som var nede et lite øyeblikk. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Har vært nede flere ganger i løpet av både i dag og i går. Merket det selv her og der. Ikke lengre enn 2min, men rimlig plagsomt. Ueland sa forresten at han gjerne ville ha en traceroute mot hw.no de gangene det skjer så slikt kan dere sikkert bare komme med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Har vært nede flere ganger i løpet av både i dag og i går. Merket det selv her og der. Ikke lengre enn 2min, men rimlig plagsomt. Ueland sa forresten at han gjerne ville ha en traceroute mot hw.no de gangene det skjer så slikt kan dere sikkert bare komme med Will do, men vil dere ha det postet her, eller i en PM? Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 gamer.no var ihvertfall nede istad Lenke til kommentar
amund Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg hadde problemer med å nå samtlige av våre servere i ca. 1 time tidligere i kveld. Loggene våre viser betydelig redusert aktivitet på serverne mellom ca 1930 og 2030. Jeg mistenker at problemene skyldes nettverksproblemer (kanskje DoS-angrep?). Dere må gjerne legge ut en traceroute her dersom dere opplever problemer. Tracerouten sier jo en del om hvor i nettet problemene tilsynelatende oppstår. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå