Stian89 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Venter på en 9100, og det jeg lurer på er om den må lades så og så mye første gang eller hver gang, eller om jeg bare kan ha AC i sånn litt i rykk og napp, har det noe å si? Hvordan reagerer batteriet på dette? Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Kan ingenting om bærbare pcer, men produsentens hjemme side er vel eit fint sted å begynne? (eventuelt kontakte dem over telefon). Hvet det finnes baterier som ikke skall "tappes" helt, men derimot kan lades i rykk og napp. Lenke til kommentar
hce Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Alle moderne laptopper har litium batterier, disse kan lades i rykk og napp, de skal også helst ikke lades helt ut Når jeg fikk min IBM hadde IBM ladet den opp til 100% for meg, så var ikke så mye jeg trengte å gjøre. Batteriet er idag (et halvt år etterpå) like bra som da den var ny, kan bruke maskinen 5->7 timer på et fult batteri, kommer veldig ann på hva jeg gjør. Typisk tekstarbeid så går maskinen ofte opp mot 7 timer de gangene jeg har jobbet uten strøm Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Her kan du vel lese deg fram til det meste : Battery University Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå