Alex_2xA Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hallo. Jeg fant netopp en trojan: Jeg får varselmeldingen som vist under, så jeg lurer på om jeg kan slette denne filen, eller er den vital for OS og slikt? Hvis jeg ikke kan slette den, finnes den en annen måte å fjeren trojanen på? (I AVG tyrkte jeg på 'Move to virus vault', det var da jeg fikk feilmedlingen) Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Jeg har prøvd å lukke den i TaskManager, men den vil ikke la meg lukke den. Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg har prøvd å lukke den i TaskManager, men den vil ikke la meg lukke den. Har et godt forslag, hva med å formatere? Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Jeg har prøvd å lukke den i TaskManager, men den vil ikke la meg lukke den. Har et godt forslag, hva med å formatere? Det har jeg tenkt på, men vil ikke miste de mange gig med film og image filer og mp3 Lenke til kommentar
Opus Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Har du prøvd "The Cleaner"? Mulig at den kan fjerne trojaneren uten å slette fila. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Får å fjerne winmgnt kan du laste ned Pestpatrol, herfra http://www.pestpatrol.com/Downloads/Eval/D...HomeEvalNew.asp (krever at du skriver et navn og en email) Si fra viss det ikke virker... Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Får å fjerne winmgnt kan du laste ned Pestpatrol, herfra http://www.pestpatrol.com/Downloads/Eval/D...HomeEvalNew.asp(krever at du skriver et navn og en email) Si fra viss det ikke virker... Jeg fikk ikke den til å fungere, jeg kunne ikke slette eller noe med det programmet, pga det bare vr en evaluerings versjon. Men jeg fant en del små rekalme filer og slikt som hadde gjemt seg unna Ad-Aware. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Da ville jeg prøvd å starte opp i sikkerhetsmodus, åpnet taskmanager, avsluttet alle mulige program og prøvd å slette filen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå