logg Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hei, kom over denne Mitt spørsmål er, følger alt dette med som på bilde? dører,glass osv (ikke det inni) er det noe eg må kjøpe utenom? var jo litt billigt da 495kr Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 det som evt IKKE følger med er strømforsyning (PSU). eller så følger alt du ser med. hadde vært enkler å svar på spørmålet ditt hvis du linket til produktet. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 radimax det følger med de to viftene med dioder som man ser på bildet og den vifta i side døra... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Anbefaler det på det sterkeste... Var i stor tvil da jeg bestilte det, men utrolig fornøyd!! Greit å ha når man ikke har tid til å modde Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 radimax det følger med de to viftene med dioder som man ser på bildet og den vifta i side døra... ...Det følger med 2stk vifter uten led's, i sidedøren følger det med vifte med led's. Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Og døren er inni ***** treig å få opp. Har noen kamerater som har slike. Det er jo litt lite da, for modding og slikt.. Lite potensiale. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Og døren er inni ***** treig å få opp. Har noen kamerater som har slike. Det er jo litt lite da, for modding og slikt.. Lite potensiale. Er jo kansje ikke meninga at det skal være no potensiale Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Enn Dette da? Noen stor forskjell bortsett fra designen? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Stilig det og, men ble litt overveldende...og...øyne? Men jeg har kjøpt raidmax scorpio kabinettet der, svart. Er veldig fornøyd med det, og det kjøler mye bedre enn mitt forrige. Men viktigst av alt, det ser bra ut, pianosvart, feetttt vindu og vifte med leds osv. Jeg anbefaler det ihvertfall. Slik ser det ut live... : http:// http://decline.gfxvision.net/bilder/raidmax04.jpg (lysene vises dårligere på bildet enn i virkeligheten) Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Lakkerer du den røde plata grå, blir det 10-ganger tøffere.. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 godt mulig... men da må jeg først finne en sprayboks..altså kjøpe.. finne en plass å kjøpe! I spania.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 De har vel spray-bokser der også. Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Billige greier, men er det mye plass i det?? Har tenkt meg den samme RaidMax bare i solv... http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/fu868xx/FU868WS.JPG Endret 3. mai 2004 av Even89 Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Det er ikke noe mindre plass i dette enn andre midi-tower kabinett.. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 det ser mye lavere ut i forhold til Chieftec Miditower... men det er vell 4 vifteplasser foran? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå