Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Medlem-42829

Siden dere suttrer så mye over hvordan det skal se ut kan vel dere(vi) (om det blir noe) så er det vel mulig med skin til det? "Standar" osv... :)

hadde vært artig å prøvd det.. men nu er det sommer ferie noen er på ferie andre ikke osv ;P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Medlem-42829

Er jo mulig at vi kan lage ett hw team, men man må vel ikke gå så fort frem lissom.

ta det rolig å tenke :dribble:

hadde jo vært morro da :p bare for morro :w00t:

Lenke til kommentar
Er jo mulig at vi kan lage ett hw team, men man må vel ikke gå så fort frem lissom.

ta det rolig å tenke :dribble:

hadde jo vært morro da :p bare for morro :w00t:

Ja, hvis du kan få frem noen fler som er interesert i dette så funker det!

Forrige gang var ikke det så mange..

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-42829

Joa, men som du ser så er det fint vær for dagen + at det er sol da er de fleste ute osv. er ikke altlid lett å finne team da :p men vi trenger ikke å være så mange heller :))

Lenke til kommentar
Joa, men som du ser så er det fint vær for dagen + at det er sol da er de fleste ute osv. er ikke altlid lett å finne team da :p men vi trenger ikke å være så mange heller :))

"Men som du ser .."

Jeg har sett det siden da jeg prøvde å starte et. Da var det ikke sol og få intereserte, så jeg tviler på at det blir noe denne gangen..

Det er liksom ikke helt mangelen på folk som var problemet, men heller mangler på engasjemang fra de intereserte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...