Klette Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Da er man på jobb. Ta det i ni tiden Lenke til kommentar
Atmozpheric Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 kan ikkje vi berre ta det her? Det er ikkje alle som kan være med på møtet til eit bestemt tidspunkt... eg har ikkje tid kl 21:00 i kveld Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Å ta det på forumet tror jeg er ganske uaktuelt. Må nok ha en "live" chat. Ganske mange som vil være med og det kommer sikkert noen fler, så at ikke alle kan hver eneste gang er vel positivt (ikke ta deg nær av det) Men hvis flertallet vil ha det her på forumet så gjør vi selsagt det Lenke til kommentar
Atmozpheric Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 ok... kommer innom i mårra for å høre ka dere kjem fram til. Gleder meg til å begynne å mekke på eit felles prosjekt. Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) dette virker spennende... tror jeg slenger meg på om ideen er god. kan ikke i kveld klokka 21 da.. men ser i morgen.. *legge inn adresse på msn* edit: min msn er [email protected] Endret 26. mai 2004 av ThaKladd Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Et par av oss har snakket litt nå og vi ble enige om et windows shell. Er det flere som blir med på det? Det kan blir så stort man vil ha det så jo flere som er med, jo bedre Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 et shell... hjelpes.. er det vanskelig å lage med VB? har aldri vært borti no sånnt.. men får se, får se.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 et shell... hjelpes.. er det vanskelig å lage med VB? har aldri vært borti no sånnt.. men får se, får se.. Spørs egentlig hva du legger i shellet. Skal du lage noe likt som explorer, kan det fort bli en del. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Her samle alle som har lagt meg til nå. Alle som er offisielt meg, skriv mailen deres her. Her er de jeg har: [email protected] - "Atmozpheric skal ... " [email protected] - "klette | .. " [email protected] - "ArNe-ChRiStIaN" [email protected] - "Espen | .. " [email protected] - "Ka du tru? .. " Noen flere? Lenke til kommentar
Klette Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 tror jeg takker nei til shellet, da det virker som det du har tenkt å lage ikke er et shell i det hele tatt (?) Jobber med en annen sak nå Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) tror jeg takker nei til shellet, da det virker som det du har tenkt å lage ikke er et shell i det hele tatt (?) Jobber med en annen sak nå Hvorfor virker det sånn? Vi har jo ikke en gang begynt å diskutere om det. Edit: hva er din definisjon på et shell? Endret 28. mai 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Klette Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 en explorer.exe erstatning, som jeg tror er litt over vårt nivå Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 en explorer.exe erstatning, som jeg tror er litt over vårt nivå En erstatning, ikke en kopi. Hva i et shell er det som er vannskelig å lage? Hvis det ikke er en må-ha ting, kan vi jo bare skippe det. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 I dag (31 mai) kl. 21.00 Da diskuterer vi hva som skal være med i shellet, et theme som går gjennom, og hvem som skal lage hva. Tror dette blir bra jeg Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Alle som skal være med bør ha et forslag til et theme Har prøvd å lage et jeg: Program vindu Desktop (klikk for stor utgave) Oversikt (klikk for stor utgave) Lenke til kommentar
Atmozpheric Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hmm... korleis skal vi klare å lage våre egne themes? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 hmm... korleis skal vi klare å lage våre egne themes? Du mener i vb? Han som lager det theme vi skal bruke, legger ut bilder og slikt. Borderstyle = 0 fikser det Lenke til kommentar
Atmozpheric Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hmm... korleis skal vi klare å lage våre egne themes? Du mener i vb? Han som lager det theme vi skal bruke, legger ut bilder og slikt. Borderstyle = 0 fikser det Ja, da funker jo themet på våres programmer, men skal brukeren starte f.eks. IE så er det vanlig windows theme. Og da blir det jo blanding av våres theme og windows. Da hadde det vært best å bruke windows theme heile tida, meiner no eg. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Man kan vel ikke forvente at folk rundt om i verden lager i vårt theme? Winamp bruker ikke samme theme som windows, men ingen har klaget på det Hvis vi skal gjøre det likt som windows, blir jo litt av poenget med dette borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå