Jonas Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hallo Et vb-team hvor alle samarbeider om et stort prosjekt. Når det er ferdig begynner vi på noe nytt. Vi deler ut forskjellige oppgaver og deler til programmet, til hver enkelt. Den som er flink i noe og synest det er morsomt, kan få den oppgaven. Er alltid morsomt å gjøre noe sammen med andre! Noen som er med meg? De som er med: Har du msn? Legg med til da, [email protected]. Har du ikke msn? På tide å skaffe seg det Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 hadde jeg bare hatt dsl så... (sukk!) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Du kan vel bli med uten også vell? Lenke til kommentar
Scix Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 skulle gjerne vert med, men kan ikkje så mykje. men går det ann å vere med for å lere noko. eg ganske nybegynner. har berre dreve i 4-6 veker Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 skulle gjerne vert med, men kan ikkje så mykje. men går det ann å vere med for å lere noko. eg ganske nybegynner. har berre dreve i 4-6 veker Selfølgelig kan du bli med Lenke til kommentar
wildjam Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg er gjerne med... selv om det blir kanskje mest for å lære!!! Menneh, visual basic er jo litt morro da! Lenke til kommentar
???????? Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hvilke pris alternativer finnes det på visual basic - og finnes det prøveversjoner? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Hvilke pris alternativer finnes det på visual basic - og finnes det prøveversjoner? Hva mener du med "pris alternativer"? Gratis versjon finner du her, men det er et minus med den: Du kan ikke gjøre om koden din til en .exe-fil. Du kan teste ut med programmet. Edit: servern er litt rar. Noen ganger får jeg 404, men det funker som oftest. Endret 4. mai 2004 av Jonas Lenke til kommentar
ratata Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 learning edition er billig. vb.net koster 600, og da er vel vb 6 en smule billigere... skal du først kjøpe deg en lisens så kjøp med msdn, veldig nyttig(muligens med i learning edition). Lenke til kommentar
wildjam Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hva mener du med "pris alternativer"? Gratis versjon finner du her, men det er et minus med den: Du kan ikke gjøre om koden din til en .exe-fil. Du kan teste ut med programmet. Huffda! den ville ikke åpne EI ENESTE J**** FIL AV PROSJEKTENE MINE!!! hva er det for no søppel??? grusomt!! nei, her må nok DC++ til for å finne en grei "kopi" tror jeg!!! -William- Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 tja,, har vel egentlig ikke skrevet noen vb koder på år og dag... Har vært med i en gjeng før som skulle gjøre dette,, det endte med at noen bare trakk seg ut og at noen ikke gjorde det de skulle eller bare henta ned rett copy paste fordi dem var late :/... Så egentlig har jeg mest tro på å lage noe eget... Men for de som har lyst til å prøve å jobbe sammen med noe er jo dette en fin anledning. Så lenge de som deltar gjør oppgaven som de har blitt pålagt. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Hva mener du med "pris alternativer"? Gratis versjon finner du her, men det er et minus med den: Du kan ikke gjøre om koden din til en .exe-fil. Du kan teste ut med programmet. Huffda! den ville ikke åpne EI ENESTE J**** FIL AV PROSJEKTENE MINE!!! hva er det for no søppel??? grusomt!! nei, her må nok DC++ til for å finne en grei "kopi" tror jeg!!! -William- Du får retained error, sant? Åpne prosjekt fila i notepad og fjern den retained linja Endret 24. mai 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Klette Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hmm, kan ikke så mye enda, men har i alle fall mekket en server og client TTOSock basert lan-chatter med en venn Høres interesant ut Lenke til kommentar
jajajalla Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg er med, har visst allerede deg på msn lista, rart Lenke til kommentar
Atmozpheric Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ta med meg også... dette kan jo bli gøy! Har du tenkt på ka prosjektet skal gå ut på? Lenke til kommentar
Raring Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 ja? Hva skal dere (vi) lage? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Det vi har lyst til å lage! Dere som bestemmer Lenke til kommentar
Klette Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Snakker vi om VB6 eller .NET her? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) I morgen logger alle de som vil være med, på msn, så kan vi diskutere litt om hva vi skal lage og hvordan opplegget blir. I morgen (26 mai) kl. 21.00 Endret 25. mai 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå