K.. Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Som dere ser på bildet er bufferen vel lav under brenning... Den varierer fra 100% til ned mot 10% Hva kan jeg gjøre med dette? All hjelp motas med takk! Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 vis du brenner en musikk cd så går den jo ned mellom vær sang. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Jo, meget mulig det Men det skjer på alle plater jeg brenner... Takker for raskt svar Endret 30. april 2004 av Knut Erik Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Kanskje disk eller brenner står i pio-mode? høyreklikk på min datamaskin -> behandle(manage) -> Enhetsbehandling(Device manager) -> IDE/ATAPI Controllers -> dobbelklikk på primary. Her kan du se etter om det står pio eller dma, skal stå på dma Gjør det samme for secondary. Håper dette hjelper Lenke til kommentar
K.. Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Har sjekka, og begge står på DMA. Da er det ikke det som er galt... Kan det ha noe med hvordan brenneren står? Slave/Master mener jeg? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det kan selvfølgelig hende, men lite tvilsomt Noe antivirus som går i bakgrunnen? Prøv å disable det i såfall. P.S: Virker maskinen treg m.t.p. diskbruk? Tar lang tid å kopiere fra brenneren til disk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå