acerlaptop Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Har akuratt henta mine 2 nie TITAN vifter og min nye cpu kjøler. Jeg bytta ut cpu kjølern slo på pcen og den funket perfekt. Så skulle jeg sette in de 2 nye viftene mine, satt de in og koblet de til hk. MEN da jeg slo på pcen funket de ikke de bare spant i et halvt sekund så stoppet de Jeg prøvde og putte de på de andre vifte utgangene men de virket ikke der heller. jeg har et Chieftech Dragon Bigtower oh asus p4C800 deluxe hk. Hjelp?? Lenke til kommentar
Mima Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Har akuratt henta mine 2 nie TITAN vifter og min nye cpu kjøler. Jeg bytta ut cpu kjølern slo på pcen og den funket perfekt. Så skulle jeg sette in de 2 nye viftene mine, satt de in og koblet de til hk. MEN da jeg slo på pcen funket de ikke de bare spant i et halvt sekund så stoppet de Jeg prøvde og putte de på de andre vifte utgangene men de virket ikke der heller. jeg har et Chieftech Dragon Bigtower oh asus p4C800 deluxe hk. Hjelp?? sjekk at rpm ledninga ikke er kutta. Skjedde med mine og da starta de ikke... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 rpm kabelen har ingenting å si på om vifta starter eller ikke. sjekk at kablene er hele og sitter skikkelig hele veien. Lenke til kommentar
acerlaptop Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Hmm? har sjekka ledningene de er hele. Men det er akkuratt som om vifta ikke klarer og besteme seg for vilken vei den skal gå, vet at den bare kan gå en vei men den starter så begyner den og riste fram og tilbake og så stopper den?? Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Høres ut som om viftene får for lav spenning, du har vel ikke mulighet for å stille ned spenning på CPU vifte fra windows/bios? Prøv å skru det av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå