Gjest QbeC- Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 DETTE eller DETTE Skal overklokke. Så åsett er best av disse til det??? P.S. Ikke kom med andre forslag da det uansett blir et av disse!!! Lenke til kommentar
MuD Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 eg tror den andre er den beste OC rammen.... men er ikkje sikker Lenke til kommentar
Tool Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 jeg ville kanskje gå for den første rammen. den er ganske bra og støysvak. vet heller lite om den andre (selv om samme merke) men det er du som må ta avgjørelsen Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) jeg ville kanskje gå for den første rammen. den er ganske bra og støysvak. vet heller lite om den andre (selv om samme merke) men det er du som må ta avgjørelsen Jeg har mest lyst på det første. Men disse brikkene er vel ganske like siden det kun er noen få kroner mellom. Endret 30. april 2004 av S:T:A:N:D Lenke til kommentar
Endre Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg hadde et par av de blå før, og de var helt greie. De to typene er nok omtrent like gode, Golden Dragon-brikkene har riktignok fordelen at de ikke blir varme. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 jeg ville kanskje gå for den første rammen. den er ganske bra og støysvak. vet heller lite om den andre (selv om samme merke) Begge brikkene er nok rimelig støysvake... Lenke til kommentar
Same- Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 jeg ville kanskje gå for den første rammen. den er ganske bra og støysvak. ehh lol? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Aluminum Heat Spreader GeIL 5ns Chips CL 2.5 7-4-4 2T Timings 400(200x2)MHz 184 Pin Dimm 6 layer ultra low noise PCB ? The Geil has enhanced SPD for Dual Channel DDR motherboards. Backed by a lifetime warranty, this product symbolizes dependability. Endret 1. mai 2004 av jarmo Lenke til kommentar
3dme Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 ram som lager lyd? har jeg aldri hørt om,noen som hadde giddi og forklare? Mvh 3dme/Ole Sebastian Lenke til kommentar
capy Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 det er snakk om elektromagnetisk støy. denne typen støy kan gjøre maskinen ustabil. lavt støy fra rammen KAN bety mer stabilt system. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) det er snakk om elektromagnetisk støy. denne typen støy kan gjøremaskinen ustabil. lavt støy fra rammen KAN bety mer stabilt system. Tror ikke det er så forskjellig på de. E jo fra samme produsent. Jeg hadde aldri kjøpt ram etter hvor mye de "bråker". Endret 1. mai 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
capy Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 S:T:A:N:D, velg den siste. golden dragon kan, i tillegg til å ikke generere mye varme, også kjøres på høyere volt. jeg hadde ikke vært i tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå