Jesper Karsrud Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hmm.. Jaja, da kommer jeg med en ny fisk da... Har et lite problem først og fremst: Det kommer ikke border på høyre side i Opera, men kommer i IE. Vet ikke hvordan det er i Firefox, har ikke fått ut fingeren for å laste det ned enda Men jeg vet ikke hva det kan være... Bare å slenge ut kritikk, jeg blir ikke lei meg Link Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Tror du greier bedre... denne var litt døll og kjedelig. Lite variasjon i fargene, og store rette flater med samme farger... ... Grått... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 litt grått.. - litt for mye grått. - alt det grå gjør siden kjedelig, ikke veldig spenstig oppsett heller. - siden er ikke symetrisk (om det er meningen da?) - likte ikke stjernene i headeren. - er gjerne ikke så lurt å velge samme bg farge som farge på selve siden, dette skaper lit kontraster og når selve siden er grå trenger(!!) den kontraster. - de kantene rundt som går inn og ut ville blitt enda mer smooth om du hadde redusert til bare 1-2 px border og satt ned på opacityen. litt justeringer, om det er lenge siden du har laget noe ville jeg kanskje lagt denne helt bort en liten stund, for å starte på noe nytt.. om du føler det prosjektet går bedre kan du hente denne siden frem igjen, kanskje vil du se forbedringspotensiale bedre da Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Hmm... kontraster ja... hjelper kanskje med farge på skriften i header... stjernene jeg borte... skal legge ut ny link når jeg kommer hjem i natt Takk for kritikk Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hmm ... Jeg skjønner ikke helt poenget med denne siden. Er deg en side for å markedsføre at du mekker hjemmesider til en billig penge? Eller er det type artikler om design? Jeg ville gitt stort plusspoeng hvis budskapet hadde vært mer synlig. Synes det kanskje blir litt stilkræsj dette, jeg. Vi har noe western-cowboy-greier med stjernene og fonta i menyen. Det første jeg tenker på når jeg ser fonta i header er store, amerikanske reklamepostere for hamburgere. I tillegg blander du inn en litt billig etterligning av børsta aluminium/stål. Småting som bevel & emboss trekker ned. Helt okei, men jeg tror du makter bedre. Stå på! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det der er ikke en fisk Synes det ble litt for grått og kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå