Conan_Warrior Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg har et slikt kabbinett: link til specs... Vannkjøling: AC raddis 240 2stk. Titan 120mm vifter AC Cuplex socketA blokk 3meter slange Hydor L20 II pumpe Så kommer det store spørsmålet! Hvordan skal jeg få alt dette inn i kabinettet? Skal jeg heller kjøpe et Chieftec Full eller kan jeg modifisere aopen kabinettet? Takker for svar! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 radiatoren i toppen. evt dropp en cdrom. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Det er det som er problemet! PSU'en tar plassen for radiatoren så det blir nesten ikke noe bedre plass når jeg fjrner cd-rommen.. Tror jeg kjøper et nytt kabinett heller!? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det er det som er problemet! PSU'en tar plassen for radiatoren så det blir nesten ikke noe bedre plass når jeg fjrner cd-rommen.. Tror jeg kjøper et nytt kabinett heller!? Hiv radiatoren i bunn, så går det bra. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Chieftec er et godt valg!! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 sett radisen oppå toppen da. slik at det kommer, fra bunn: kabinett -> radis -> viftene bare et forslag Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Kanskje det går ja. Har nå satt den i bunnen å skal kanskje skjære ut hull til den. Men nå fant jeg ut et nytt problem! Jeg fikk jo vannkjølingen i går, men har ikke montert Titan viftene enda. Idag skulle jeg montere dem men da så jeg at jeg måtte ha noen andre skruer til å feste viftene i radiatoren (evo240). Hvilke skruer skal jeg ha der? edit: Spørsmål2: Hvor mye klarer egentlig HydorL20 pumpen? Kan jeg ha kjøling på: CPU, GPU, PSU, system chip, HDD ? ++dobbel radiator? Endret 1. mai 2004 av Conan_Warrior Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Hvor mye klarer egentlig HydorL20 pumpen? Kan jeg ha kjøling på: CPU, GPU, PSU, system chip, HDD ? ++dobbel radiator? Ja, du vil kunne kjøle de undertegnede. Pumpen har en kapasitet på ca. 700L/per time. Endret 1. mai 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå