Gå til innhold

Halo - er det bra eller?


Thewiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halo er et genialt spill, med genial grafikk, genialt gameplay, genial historie. Er vel egentlig masse mer og si, men nå er jeg trøtt så jeg går heller å legger meg.

 

Jeg har forresten rundet Halo sikkert opp i mot 15 ganger nå.. Flere ganger på forskjellige vanskelighetsgrader! Får aldri nok! :green:

Rekorden på Normal er: 3 Timer 27 Minutter 45 Sekunder

Slå den!

Lenke til kommentar
Halo er et genialt spill, med genial grafikk, genialt gameplay, genial historie. Er vel egentlig masse mer og si, men nå er jeg trøtt så jeg går heller å legger meg.

 

Jeg har forresten rundet Halo sikkert opp i mot 15 ganger nå.. Flere ganger på forskjellige vanskelighetsgrader! Får aldri nok! :green:

Rekorden på Normal er: 3 Timer 27 Minutter 45 Sekunder

Slå den!

2 timer 58 sekunder. He He :green:

Lenke til kommentar
Halo er et genialt spill, med genial grafikk, genialt gameplay, genial historie. Er vel egentlig masse mer og si, men nå er jeg trøtt så jeg går heller å legger meg.

 

Jeg har forresten rundet Halo sikkert opp i mot 15 ganger nå.. Flere ganger på forskjellige vanskelighetsgrader! Får aldri nok! :green:

Rekorden på Normal er: 3 Timer 27 Minutter 45 Sekunder

Slå den!

2 timer 58 sekunder. He He :green:

Sikkert! Da skal du ha spilt passe bra altså! Jeg løp gjennom alt, og alle og tiden ble 3 og en halv time! Tror jeg kan forbedre den en halvtime hvis jeg setter meg ned en dag!

Du spilte på Normal du også sant?

 

 

Har du begrunnelse for at du liker Halo bedre?

1. Jeg har ikke sagt at jeg liker Halo bedre.

2. Jeg begrunnet (kort) hvorfor jeg liker Halo.

3 Jeg har så vidt prøvd noen av Unreal spillene så ;)

Tror du må gå hjem å lese trådene litt bedre før du sier noe :dontgetit:

Endret av Master D
Lenke til kommentar

Første gangen jeg spilte Halo, ble jeg skuffa. Det var faktisk ganske kjedelig. Det eneste som var litt morsomt var å spille multiplayer. Grunnen kan være at jeg hadde så enorme forventninger på forhånd p.g.a kamerater som fortalte hvor genialt spillet var.

 

Enig i mye av det Beistet sier. Spillet er alt for mye hypet opp.

Lenke til kommentar

Liker Halo veldig godt, men det som irriterer meg er at i flere baner er det veldig ensformig. For eksempel i en av de siste banene, der du må gå gjennom 3 - 4 HELT like etasjer/steder. :thumbdown: Noe som jeg syntes gjør spillet litt mer kjedelig. Håper det blir bedre i Halo 2 :)

Men for all del, Halo er et kongespill!! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...