HilRam Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 OK, folkens. Her er det bare én ting å gjøre: Vi må presse Matrox, SGI og S3 (har jeg glemt noen nå??) til å hoste opp noen lekre damer/techdemoer, så avholder vi en MISSEKONKURRANSE! Miss Geek, anyone?? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 JYFI, I got a couple of teaser benchmarks from somebody with an XT PE kansje jeg er dum , men hva betyr XT PE? Du er ikke dum, vet heller ikke hva Mufu mente med pe men iallefall så ser det ut til at vi får se tester av både XT og Pro på Tirsdagen. XT = X800XT PE = PCI Express Kan jeg ha rett? Ikke for å spore av tråden, men det resultatet som MuFu sa han hadde sett virket lovendes [20% mer enn 6800 Ultra, var det det?] Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 JYFI, I got a couple of teaser benchmarks from somebody with an XT PE kansje jeg er dum, men hva betyr XT PE? Platinum Edition http://www.theinquirer.net/?article=15662 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Noen som vet hvor denne Ruby Tech demoen kan lastes ned fra? Fant den ikke på ATI sine sider. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Noen som vet hvor denne Ruby Tech demoen kan lastes ned fra? Fant den ikke på ATI sine sider. Spør igjen i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå