Zeph Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Har desse 2 teikningane så mykje å bety for skjermkorta? Nok om den saken, NVIDIA's dame er penere ifølge meg. Punktum. Smaken er som baken. Eg liker best Ruby. Punktum. Endret 2. mai 2004 av zeph Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Som jeg sa, ifølge meg. Jeg har ikke sagt at noen skal mene likt som meg. Jeg er rimelig ATi fan, men i det minste en ærlig en. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 I tilllegg hvis Ruby prøver å være wannabe anime/manga så ser hun ihvertfall jævel ut. Det kan så være og da kan jeg være enig i din kritikk, men ikke trekk inn virkelighet her... Det er i alle fall helt tydelig at den modellen, ikke var ment å se realistisk ut. Uansett... Ruby demoen er en større scene, Nalu bare flyter rundt under vann. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hva er denne kranglingen godt for egentlig? Det er vel egentlig det samme hvilken tech demo fra de to skjermkortprodusentene som er best! Det er bedre diskutere om kortene enn og krangle o hvilken tech demo som er best... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 i Far Cry så rendrer den da over 1 million pixler ifølge vidstats greia.. var oppe på 1,3 mill tror j Lenke til kommentar
john_h Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 nVidia har gjort en bedre jobb når det gjelder proporsjonaliteter, Ruby er hverken realistisk nok eller noen animefigur... Hun er "ingenting" på en måte... VeXx: Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 i Far Cry så rendrer den da over 1 million pixler ifølge vidstats greia.. var oppe på 1,3 mill tror j Setter du oppløsningen opp til 1600x1200 så rendrer den 1.9 mill, men det gjør også CS i den oppløsningen når jeg tenker etter Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 syntes begge to er heslige, jeg. get some real meat, boys! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ruby banker fisken til Nvidia. Lenke til kommentar
john_h Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Begge er jo bedre enn hva den vanlige mannen (evt. kvinnen) i gata klarer... Selv driver jeg også litt med 3D, som hobby, og det er ikke akkurat noen lett jobb de har gjort det der... Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 For alt det vi vet så er ikke disse bildene fra Ruby demoen overhodet. Mulig det er et pre-renderet bilde lagd av noen som ikke har noe med ATi å gjøre. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 evig ATI fan jeg og men må si meg enig med veXx Lenke til kommentar
john_h Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Samme tanken har slått meg, MistaPi... Denne duellen i det hele tatt er egentilg ganske søkt, altså mellom hvilket av merkene som kommer til å levere det beste kortet, vi får alle sammen gjøre som TV2 oppfordrer til: "Se hva som skjer!" Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 En liten teaser. JYFI, I got a couple of teaser benchmarks from somebody with an XT PE. It's pulling double the FPS of the 9800XT in Far Cry at 1280x1024 with 4xAA/8xAF. This is about 20% faster than a 6800U@400/550MHz on the same system, using the same settings (not sure about PS 2.0/3.0 though). They're about the same speed without AA/AF, but this is on a 3.2GHz P4 and the CPU limitation is extremely apparent. The AA/AF margins in Far Cry are reportedly even higher on more powerful, A64-based testbeds. http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.ph...er=asc&start=80 Lenke til kommentar
TDK Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 JYFI, I got a couple of teaser benchmarks from somebody with an XT PE kansje jeg er dum, men hva betyr XT PE? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 jeg likte ruby best, men så er jeg svak for anime looken da...og liker ikke fisk... ^_^ personlig synes jeg det er mer interessant å se diskusjon om "ATi sin demo var bedre enn nVidia sin" enn om skjermkortene deres Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) JYFI, I got a couple of teaser benchmarks from somebody with an XT PE kansje jeg er dum , men hva betyr XT PE? Du er ikke dum, vet heller ikke hva Mufu mente med pe men iallefall så ser det ut til at vi får se tester av både XT og Pro på Tirsdagen. Endret 2. mai 2004 av Robin B Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Og nå bekrefter Mufu dette : MuFu mentioned X800 XT benchmark teaser...does that mean that we will be seeing both X800 Pro and XT cards being reviewed on Tuesday? Til det svarte han : Ja Skal prøve å få snakka med han her på msn, men han er offline nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå