Gå til innhold

2 high-res bilder fra ATi's Ruby tech demo

MistaPi

Anbefalte innlegg

Har desse 2 teikningane så mykje å bety for skjermkorta?

Nok om den saken, NVIDIA's dame er penere ifølge meg. Punktum.

Smaken er som baken.

Eg liker best Ruby. Punktum.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I tilllegg hvis Ruby prøver å være wannabe anime/manga så ser hun ihvertfall jævel ut.

Det kan så være og da kan jeg være enig i din kritikk, men ikke trekk inn virkelighet her... Det er i alle fall helt tydelig at den modellen, ikke var ment å se realistisk ut.

Uansett... Ruby demoen er en større scene, Nalu bare flyter rundt under vann.

Lenke til kommentar

Hva er denne kranglingen godt for egentlig?

Det er vel egentlig det samme hvilken tech demo fra de to skjermkortprodusentene som er best! Det er bedre diskutere om kortene enn og krangle o hvilken tech demo som er best...

Lenke til kommentar
i Far Cry så rendrer den da over 1 million pixler ifølge vidstats greia.. var oppe på 1,3 mill tror j

Setter du oppløsningen opp til 1600x1200 så rendrer den 1.9 mill, men det gjør også CS i den oppløsningen når jeg tenker etter ;)

Lenke til kommentar

Samme tanken har slått meg, MistaPi...

Denne duellen i det hele tatt er egentilg ganske søkt, altså mellom hvilket av merkene som kommer til å levere det beste kortet, vi får alle sammen gjøre som TV2 oppfordrer til: "Se hva som skjer!"

Lenke til kommentar

En liten teaser. :)

JYFI, I got a couple of teaser benchmarks from somebody with an XT PE. It's pulling double the FPS of the 9800XT in Far Cry at 1280x1024 with 4xAA/8xAF. This is about 20% faster than a 6800U@400/550MHz on the same system, using the same settings (not sure about PS 2.0/3.0 though). They're about the same speed without AA/AF, but this is on a 3.2GHz P4 and the CPU limitation is extremely apparent. The AA/AF margins in Far Cry are reportedly even higher on more powerful, A64-based testbeds.

http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.ph...er=asc&start=80

Lenke til kommentar

jeg likte ruby best, men så er jeg svak for anime looken da...og liker ikke fisk...

^_^

personlig synes jeg det er mer interessant å se diskusjon om "ATi sin demo var bedre enn nVidia sin" enn om skjermkortene deres :p

Lenke til kommentar
JYFI, I got a couple of teaser benchmarks from somebody with an XT PE

kansje jeg er dum , men hva betyr XT PE?

Du er ikke dum, vet heller ikke hva Mufu mente med pe men iallefall så ser det ut til at vi får se tester av både XT og Pro på Tirsdagen.

Endret av Robin B
Lenke til kommentar

Og nå bekrefter Mufu dette :

MuFu mentioned X800 XT benchmark teaser...does that mean that we will be seeing both X800 Pro and XT cards being reviewed on Tuesday?

Til det svarte han : Ja :) Skal prøve å få snakka med han her på msn, men han er offline nå :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...