dkvam Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 ATI dama var verken fin eller velproporsjonert. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Hun er bare nydelig, sjekk linken. http://saymail.sympatico.ca/service/Retrie...A2bgsBSslMrMkvG Endret 30. april 2004 av Robin B Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Jeg ser jo hvordan det skal være, men de har ikke fått det til bra. Ser ut som et dårlig forsøk på et bra b-spill. Har du sett et spill med grafikk på dette nivået? MistaPi : det meste ligger ikke i håret, håret rendres ut som spline-hair og ikke mesh, så det blir ikke poly's. Vel, håret består av ~200.000 vertices som er inkludert i det tallet. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Ati-dama har 'bare' 80.000 polygoner fordi det visstnok er andre elementer (samtidig på skjermen) i den nye Ati-demoen også. Nvidia demoen er jo bare havfruen uten noe særlig annet og dermed kan de bruke opp all tilgjengelig ytelse kun på henne. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 mest sannsynlig så kommer jeg til å ha ett Radeon 800XT i framtiden, men jeg mener at Nvidia dama er penere enn ATI dama.. ser ut som om de har bommet litt med form og figur... Robin, LOL! Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det var jo også noe å diskutere, da.. Lenke til kommentar
Troggen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Mener Å ha lest på b3d at Nvidia har fått hjelp av de som var med å laget Final fantasy :The spirits within og Animatrix :Last flight of the osiris . Kan vel ha litt å si for hvorfor demoene til nvidia ser så bra ut . Vi får vel kanksje se mer til ruby etter 5 mai Endret 30. april 2004 av Troggen Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 pene bilder, men finnes det noen slike "tester" man kan ta på skjermkortet, husker nvidia hadde en som gikk an på ATi også. Noen som vet om noen? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Heldigvis så var det ikke noe antydning til cameltoe der... Den var god! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Tungt å si dette som en stor ATi fan, men hu her var krekslig. Jobber selv med 3D og makan til feil proposjoner og former det var på hu. NVIDIA's dame er 100 ganger bedre enn hu her. Legg merke rundt lårpartiet hvor det skal gå inn bakover der med rompa, er det helt flatt, og whats up med bump-mappinga på buksa? NVIDIA dama No doubt. ehem... Det finnes nå mange tynne damer som har ganske så flate romper. Alle radmagre damer har ikke strutte-romper, faktisk svært få. Så å si at hun er feilproporsjonert bare fordi hun har flat rompe blir nok helt feil. Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 jeg syntes hu var fin jeg dah hadde man bare fått så fine damer i virkligheten hadde jeg ikke sittet SÅ mye foran denne grå triste 15" gamle utdaterte panasonic skjermen Lenke til kommentar
TDK Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hvem er det som kjøper grafikkort på grunnlag av hvordan demodama til produsenten ser ut? Jeg hadde da kjøpt et kort selv om produsentens demobilder lignet på michael jackson.... Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg kommer ikke inn på linkene... Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg kommer ikke inn på linkene... Ikke jeg heller Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hvem er det som kjøper grafikkort på grunnlag av hvordan demodama til produsenten ser ut?Jeg hadde da kjøpt et kort selv om produsentens demobilder lignet på michael jackson.... var jo ikke sånn ment, men jeg synes at dama var fin dah hvem er det som synes ei havfrue er fin a??? hehe. alle har sin egen smak, min er fortsatt hos ATI vi får vente å se på litt testresultater når kortet kommer uansett har jeg ikke råd til verken ATI eller Nvida Men DAMA var fin Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 uansett har jeg ikke råd til verken ATI eller Nvida Hva kjører du på da? Intel eller? Forretsen: jeg kommer heller ikke inn på linkene Lenke til kommentar
TDK Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hva kjører du på da? Intel eller? jeg antar at han mente at han ikke hadde råd til verken det nye kortet til nVidia eller ATi..... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Nula er et bedre 3D-arbeide enn Ruby. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Nok ett bevis på at nVIDIA er flinkere gitt Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Unødvendig bruk av banning, flaming og innlegg ment for å skape dårlig stemning er ikke tillatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå