Gå til innhold

2 high-res bilder fra ATi's Ruby tech demo

MistaPi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser jo hvordan det skal være, men de har ikke fått det til bra. Ser ut som et dårlig forsøk på et bra b-spill.

Har du sett et spill med grafikk på dette nivået?

MistaPi : det meste ligger ikke i håret, håret rendres ut som spline-hair og ikke mesh, så det blir ikke poly's.

Vel, håret består av ~200.000 vertices som er inkludert i det tallet.

Lenke til kommentar

Ati-dama har 'bare' 80.000 polygoner fordi det visstnok er andre elementer (samtidig på skjermen) i den nye Ati-demoen også.

Nvidia demoen er jo bare havfruen uten noe særlig annet og dermed kan de bruke opp all tilgjengelig ytelse kun på henne.

Lenke til kommentar

Mener Å ha lest på b3d at Nvidia har fått hjelp av de som var med å laget Final fantasy :The spirits within og Animatrix :Last flight of the osiris . Kan vel ha litt å si for hvorfor demoene til nvidia ser så bra ut :yes: . Vi får vel kanksje se mer til ruby etter 5 mai :cool:

Endret av Troggen
Lenke til kommentar
Tungt å si dette som en stor ATi fan, men hu her var krekslig. Jobber selv med 3D og makan til feil proposjoner og former det var på hu. NVIDIA's dame er 100 ganger bedre enn hu her.

Legg merke rundt lårpartiet hvor det skal gå inn bakover der med rompa, er det helt flatt, og whats up med bump-mappinga på buksa?

NVIDIA dama :love: No doubt.

ehem...

Det finnes nå mange tynne damer som har ganske så flate romper. Alle radmagre damer har ikke strutte-romper, faktisk svært få. Så å si at hun er feilproporsjonert bare fordi hun har flat rompe blir nok helt feil.

Lenke til kommentar
Hvem er det som kjøper grafikkort på grunnlag av hvordan demodama til produsenten ser ut?

Jeg hadde da kjøpt et kort selv om produsentens demobilder lignet på michael jackson.... :roll:

var jo ikke sånn ment, men jeg synes at dama var fin dah :blush:

hvem er det som synes ei havfrue er fin a???

hehe. alle har sin egen smak, min er fortsatt hos ATI

vi får vente å se på litt testresultater når kortet kommer :thumbs:

uansett har jeg ikke råd til verken ATI eller Nvida

Men DAMA var fin :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...