Dofflus Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Har et meget delikat problem og aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, har ikke så meget peil på disse greiene, og håper noen kanskje har noen råd Problemet mitt TROR jeg er mitt hovedkort, ASUS A7N8X Deluxe. Selve problemet er å få installert windows. Det som skjer er at hele installasjonen rett og slett fryser. Dette skjedde med winXP pro. Har også prøvd med XP home, og samme skjedde her. Jeg vet at cden fungerer, også HD'en, imed at jeg har installert XP på mammas pc Har bla prøvd å installere XP på min HD ved hjelp av den andre pcen, flyttet på RAM'en, byttet ATX og IDE kabler, sette ned CPU hastighet i bios, og får fortsatt samme resultat. Noen som vet hva som er galt? PC specs: ASUS A7N8X Deluxe AMD 2500 Barton 512MB Corsair DDR ram Seagate Baracuda 80 GB Sapphire Radeon 9700 Lenke til kommentar
magh Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hjelp, hvorfor kan ikke folk ha skikkelige emnefelt? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Elendig emnefelt, prøv på nytt med et mer beskrivende emnefelt. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg