Gå til innhold

Netshop - terningkast 6


Anbefalte innlegg

Jada...

 

Fikk nylig problem med et produkt jeg kjøpte hos dem. Tydelig en garantisak.

Kontaktet Netshop, som ga meg adressen direkte til den norske reparatøren. Sånt liker jeg, det sparer masse tid.

 

Jeg postet pakken for nøyaktig en uke siden, og i dag fikk jeg en epost fra Netshop:

på vei i posten, 0 kr å betale.

 

KAN det bli bedre? Kjappeste retursaken jeg har hatt noensinne.

 

Slikt liker vi :thumbup:

Min neste handel blir nok også der. Greie priser, og topp service!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
joda, greie butikk d... får med ein sjokolade i tilleg når du får en bestilling, og d e jo digg!!!!!!! spisa sjokolade å mekka pc :dribble: .. KAN d bli bedre?????????

Ja... at PCen ikke starter, fordi du har sikla for mye sjokolade i den :p

 

Lurer på om de får noen saker på dette?.. Kan jo aldri si aldri ;)

 

Hører jo mye positivt om NetShop nå... kanskje prøve den engang?... :ermm:

Lenke til kommentar
Butikken har kjempebra prisar og slikt. Men eg sendte ein mail til dei for 7 dagar sidan og har enda ikkje fått svar. Eg veit ikkje kva dykk synast er ei respektabel tid å senda tilbake svar, men eg synast at det har tatt litt lang tid no.

da må noe ha skjedd med den mailen du sendte....

det seneste jeg har fått svar fra netshop var vel ca 3 timer... og det var ca kl 20 på en lørdag! :yes:

Lenke til kommentar

Har en kompis som skal ha ny pc og han skulle absolutt kjøpe fra Komplett men nå ser det ut til at jeg har greid og overtale han til og sjekke litt på Netshop..

 

 

Er jo en stor fordel for oss som bor nærme at man kan hente varene samme dag hos Netshop men det går ikke for oss privatkunder hos komplett... :shrug:

 

 

Handler man ofte så sparer man jo en ganske god slump med penger til porto osv... :thumbup:

Endret av Znoken
Lenke til kommentar

greie priser og ukestilbud, uansett hva komplett kommer med, så er de billigere :D

Er ikke så enig i at Netshop er billigere enn Komplett men alt i alt så er de vel ganske like på pris....

 

Personlig så har jeg netshop som favoritt p.g.a outstanding kundeservice....Det betyr mer for meg enn pris så lenge det ikke er veldig store prisforskjeller.... :thumbs:

Lenke til kommentar
Butikken har kjempebra prisar og slikt. Men eg sendte ein mail til dei for 7 dagar sidan og har enda ikkje fått svar. Eg veit ikkje kva dykk synast er ei respektabel tid å senda tilbake svar, men eg synast at det har tatt litt lang tid no.

da må noe ha skjedd med den mailen du sendte....

det seneste jeg har fått svar fra netshop var vel ca 3 timer... og det var ca kl 20 på en lørdag! :yes:

Jepp, normalt får jeg svar samme dag eller dagen etter .

Når det gjelder tilbakebetaling av penger ved retur har jeg hatt dette på et par webshopper og det har tatt ca 2 uker ,dette har vel med at slikt skal innom regnskap for godkjenning og utbetaling.

Lenke til kommentar

Joda, har selv handlet på netshop jeg også.

Kan ikke si noe galt om de, eller noen av de andre webshop'ene jeg har kjøpt ting fra.

Men den siste pc'en jeg kjøpte nå ble kjøpt hos pcutstyr.no pga. at det kostet nesten 1000,- mindre enn noen annen webshop for de samme komponentene.

 

Nå som det er en sååå intens priskrig burde man satse på det billigste, men lese hva folk har skrevet om butikkene på erfaringer-tingen.

Gidder ikke kjøpe noe fra en butikk med 1/2 i snitt...

Lenke til kommentar

Akkurat handla der for mange og tjue tusen jeg, -fikk IKKE sjokolade...

 

:cry: Snufs!

 

Ikke helt perfekte Netshop heller da. Jeg ble ikke ringt opp igjen av de som avtalt (ventet i 3 dager), fikk feil HK i maskina mi + no' rot med en cd-brenner.

 

At man kan få noen kranglete deler er greit nok, synes manglende oppfølging var verre.

La en liten demper på min entusiasme.

 

Men raske til å levere var de! :thumbup:

Endret av Player 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...