Gå til innhold

CPU guide (Jobber og Jobber)

pcgutten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner du ikke når du skal gi deg eller? Hva er poenget, hva vil du fram til? Sjekk det du skriver når du lager "guide" i det minste.

Dette er ikke akkurat måten å få respekt på forumet hvis det er det du tror, du skaper bare mere irritasjon.

:no:

Lenke til kommentar
Klarer ikke å la være......... :devil:

1: Noen skrive feil
Pass på dine egne skrivefeil.

5: Fortsett å prøv men ikke legg ut en ny hver uke.
Det heter: Fortsett å prøve, men ikke legg ut en ny hver uke.

Det var noe med å håndere steiner i glasshus....... ;)

Kanskje jeg la inn dem med vilje. Har du tenkt på det?

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du la de inn med vilje ^fmj. Jeg tror ikke du er så teit (ta det som et kompliment)

Og til pcgutten, vel. Beklager, men jeg er lite imponert over guidene dine. Kanskje heller lese mye på produsenter sine sider, hardware-sider\forum osv før du lager en CPU guide.

Hva har du gjort siden sist liksom? Omformulert deg?

Lenke til kommentar

må si meg enig i at det blir for mange smileys. og så har vi jo en

god guide om cpu her på forumet. kanskje du skulle forsøke å skaffe

info om noe som ikke er blitt skrevet så mye om før, og heller forøke

å lage en guide av det.

Lenke til kommentar
Skjønner du ikke når du skal gi deg eller? Hva er poenget, hva vil du fram til? Sjekk det du skriver når du lager "guide" i det minste.

Dette er ikke akkurat måten å få respekt på forumet hvis det er det du tror, du skaper bare mere irritasjon.

:no:

La gutten prøve da... Ikke bank han ned i støvlene og si "Du er DÅRLIG!". Det blir for dumt...

Lenke til kommentar
ja, det er bra gjort til å være laget av en 11 år gammel gutt.

nei, det er ikke bra nok til å brukes som en cpu-guide.

Dette er 3. forsøket på hvor lenge? 2 uker?

Du burde kanskje vente et år eller 2 og putte på mer erfaring før du gir deg i kast med det 4. forsøket.

Jeg mener ikke at det er noe galt i at du har postet dette, men du kan desverre bare ikke nok til å lage en guide folk kan bruke til noe fornuftig.

Helt enig. Syntes den posten sa det meste! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Forstår ikke hvorfor folk sier "bra guide til å være 11 år". Blir like dumt som å si "Bra prosessor, til å være AMD...". Det er greit nok at vi skal backe gutten opp og be ham stå på, men dette bør anses som en til de grader unødvendig post. Hva med at gutten øver seg i testposter heller? Så kan han hive url'en i signaturen og be oss om å kommentere der heller. Dette blir bare unødvendig snakk og tråden stenges uansett.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Dette blir bare unødvendig snakk.

Jepp, så jeg stenger denne før at det utvikler seg til flaming og blir mer spam. :)

Det blir ikke til å komme noe godt ut av diskusjonen uansett.

Endret av Opus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...