genesis Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Har klart å ødelagt mitt r9800 + eg har en cpu som ikke egner seg til neste generasjons spill. Defor lurer jeg på hva som kommer i 2005 av hw og om spillene som finnes/og blir utviklet vil være optimalisert til denne hardwaren, kan det eventuellt patches? eks. "Dobbelkjerne fra AMD i 2005". Er det noen som vet om Half Life 2 vil utnytte potensialet i ett slikt dual oppsett skikkelig? kan hl2 patches i senere tid for å gjøre dette? battlefieldV som er ute nå, vil det kunne utnytte 64bits arkitekturen om det patches? (jeg vet ikke om det kan det per.idag, men antar at det ikke kan) edit_ leif Endret 30. april 2004 av genesis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 a64 er det ultimate innen gaming cpu og spill som utnytter 64bit vil få en boost på disse cpuene i forhold til 32bit versjonene. samtidig er a64 hakket kvassere i de rene 32bit versjonene. dobbeltkjernen til amd vil være veldig positiv for servere, men det er neppe noen spill som kommer til å utnytte noe slikt, på samme måte som det ikke er noen spill nå som utnytter vanlige dual systemer. spill kan ikke akkurat bare "patches" slik at det utnytter 64bit (slik jeg har forstått det). det er lenge til 2005, man får nok se neste generasjons skjermkort, såpass kan jeg garantere. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Koden må skrives for 64-bit. Nytter ikke bare med en patch. Hvis ikke en patch da mener alt av kode som finnes i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå