.tomf Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 hjelp! jeg spilte wc3:ft på battle.nett nå nettopp,men internetten min er litt ustabil.(kobler fra plutselig og sånt). så jeg ble disconnecta fra battle.net da internetten min klikka,da jeg skulle på igjen kom det feilmelding om at cd-key'en var i bruk.. må jeg installere på nytt,skifte cd-key,elns? Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hvor lenge etter du ble frakoblet prøvde du på nytt? Kan hende serveren ikke rakk å oppdatere seg, slik at cd-keyen din 'hang igjen' på serveren. Aldri spilt WC3 før, men har vært borti dette på Battlefield. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 hjelp! jeg spilte wc3:ft på battle.nett nå nettopp,men internetten min er litt ustabil.(kobler fra plutselig og sånt). så jeg ble disconnecta fra battle.net da internetten min klikka,da jeg skulle på igjen kom det feilmelding om at cd-key'en var i bruk.. må jeg installere på nytt,skifte cd-key,elns? Vent ca 10 min og da pleier det som regel å virke. Det er bare serveren som ikke registrerer at du logger av, siden det kommer så brått. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Skjer det samme her, jeg venter i 10 minutter som Timur sa, så funker det igjen (99%)!!! B.net ruler!!!!!! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 (endret) nå funka det det var som du sa Timur,bare battle.net som var treig.. må si sorry til admin,fordi dette er en rævva topic,fins sikkert MAAANGE sånne emner. edit:skriveleif Endret 30. april 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå