Seian Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Som det står ovenfor, så er jeg på leting etter et stort minnekort, noe som dette. Men så er problemet at dette er utenfor grense, og da må jeg jo betale litt av hvert, siden det koster litt over 200 kr. Så jeg lurer på om det kan kjøpes innen Norge. Jeg har søkt, men fant bare en side som ikke virket så veldig kjent, begynte på B ihvertfall og virket som om konseptet var noe helt annet enn konsoll (var noe frilufts liv eller noe sånt). Men nok om det. Slik som jeg har forstått det, så går det ikke at å kjøpe det minne kortet utenfor landet uten å betale toll osv. (er ikke så veldig kjent med utgifter og sånt ). Så hvis noen vet hvor jeg kan kjøpe, uten å betale toll, så si ifra. Det som kunne vært det beste var om det fantes noe her jeg bor, i Trondheim. Men uansett, si ifra hvis noen finner noe. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Amazon har det, litt dyrere hos dem desverre. Ikke så vannskelig å unngå toll fra amazon, noe du sikkert finner ut av mens du holder på med bestillingen Må nesten spørre i samme slengen, hva skal du med et så stort minne kort Lenke til kommentar
Seian Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 For da slipper jeg å kjøpe flere i senere tid. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Lykke til med å fylle det opp Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Ville heller hatt 2 litt mindre, enn ett stort. Da kan du ha de viktigste savene på begge kortene slik at du har backup dersom noe skulle gå galt. Litt kjipt å miste save til spill som Zelda og Metroid da disse spillene er ganske så omfattende. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Ville heller hatt 2 litt mindre, enn ett stort. Da kan du ha de viktigste savene på begge kortene slik at du har backup dersom noe skulle gå galt. Litt kjipt å miste save til spill som Zelda og Metroid da disse spillene er ganske så omfattende. Ja kjøp 2 32mb kort. Det blir billigere enn å betale toll på et 64mb kort Lenke til kommentar
Seian Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Siden det ble så mye styr med det 64mb kortet, så går jeg for 32mb kortet. Uansett, takk for oppmerksomheten . Lenke til kommentar
Seian Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Edit: Ble en dobbel post Endret 1. mai 2004 av Seian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå