asad Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Finnes det sider der man kan laste opp sine egne bilder, slik at det ser "greit ut". Jeg mener , slik at jeg får sånn galery-look på det hele? Setter pris på link. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det kunne faktisk jeg og tenkt meg å ha... *lete rundt* Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg mener å ha sett dette på msn. Hva med en søk på google? g0mpen: fin animert gif Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Skal vel ikke være noe problem å skrive ett sånt ett selv... Lage to linker med 'forrige' og 'neste' på, og ha noen sider med thumbnails... Trykk på bildet, og det kommer opp stort, med en link over med 'tilbake til oversikt'... Det skal vel gå skulle jeg tro Men hvis ikke finner du sikkert noen på HotScripts... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 for i det hele tatt å få i gang et galleri trenger du php. Deretter når det funker kan du fikse på layout og diverse. men om du bare skal ha et ferdig bildegalleri er coppermine et bra alternativ. vet ikke hva du er på jakt etter, om det er noe du skal integrere i en side eller hva. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) g0mpen: fin animert gif Takk! (Dessverre var den et brudd på retningslinjene og ble fjernet... Jeg burde lese litt grundigere igjennom der altså) Kunne godt tenke meg å lære php, men det har ikke akkurat fungert så bra for meg hittil... Endret 30. april 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
asad Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 støtter home.no php? Jeg tenkte egentlig et aglleri på nettet, hvor jeg ka uploade bildene mine, hvis dette er mulig. Vel..er det det? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 home.no støtter ikke php... husker ikke om home.no.net (start.no) gjør det heller.... Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Start sine sider gjør det. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 støtter home.no php? Jeg tenkte egentlig et aglleri på nettet, hvor jeg ka uploade bildene mine, hvis dette er mulig. Vel..er det det? seff er det mulig å laste opp bilder, hvordan skal du ellers få de opp om du har tenkt å bruke coppermine (link ^^) må du ha støtte for mysql i tillegg til php Lenke til kommentar
gather Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) jeg bruker menalto gallery men denne krever litt eksta støtte på serveren Endret 30. april 2004 av gather Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 The biggest the best, better than the rest Lenke til kommentar
joffar Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) The biggest the best, better than the rest FYI. Gallery og menalto gallery som gather nevner er det samme... Endret 30. april 2004 av joffar Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg kunne også ha svart hotscripts.com, men det er ikke hva fyren er ute etter. Han er ute etter noen som kan hoste scriptet for ham. g0mpen: Det var mest ment som et hint . Men det var fint. Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Fant ut at det vil være best å legge de direkte inn på siden. Men takker for alle tips! Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Vent!! Jeg har løsningen! Har du photoshop? http://www.worth1000.com/tutorial.asp?sid=161024&page=1 Ja, den ser helt forferdelig ut etterpå, men med bare små endringer i html koden etterpå er den fullt brukbar! Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Vent!! Jeg har løsningen! Har du photoshop? http://www.worth1000.com/tutorial.asp?sid=161024&page=1 Ja, den ser helt forferdelig ut etterpå, men med bare små endringer i html koden etterpå er den fullt brukbar! Fy søren...har brukt programmet en stund, og jeg kan fortsatt ikke noe om det Det der er jo bare genialt. takekr deg så mye! Dette var AKKURATT hva jeg var ute etter. Siden ser mye bdre ut nå! Endret 2. mai 2004 av asad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå