johanf Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg aner ikke hvor jeg skal poste denne, så det får bli her. Jeg trenger grafikk / bilder nVIDIAs runde The Way It's Meant To Be Played nVIDIAs 'badge' for GeForce FX5900 Intels 'badge' - Intel Inside (med HT på kanten) Helst i stort format (så jeg kan tilpasse sørrelsen selv). Takk for hjelp, til dere som leter og spesielt til dere som finner. _ johanf Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Google og ikke minst google-images is you friend!!! (nei du frå søren meg googel selv!) Lenke til kommentar
johanf Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 hehe - tro meg, jeg har googlet og surfet sajtene til både nVIDIA og Intel. Tomshardware og Firingsquad har jeg også trålet. Skal sjekke google-images eller noe, takk for det tipset. _ johanf Lenke til kommentar
johanf Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 TLZ, jeg fant noen bra bilder - takk skal du ha! _ johanf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå