Joachim_F Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Sega har akkurat kunngjort at en Xbox-versjon av arkadespillet OutRun 2 er på vei. Les artikkelen her Lenke til kommentar
DeadLock Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Stilig! Husker godt automatene med OutRun på 80-tallet. Gikk noen kroner på disse ja.. Blir artig å se det ferdige produktet. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Synes jeg leste at det skulle komme kun på PS2.Men det er jo hyggelig for Xbox eierne også da.Husker outrun spillet en kompis av meg hadde på pc`en sin.utrolig digg spill.Vi spilte det hele tiden.*Mimrer* Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Kult Holder på å skaffe meg Xbox nå så OutRun 2 må jo bare prøves etterhvert Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 men hvorfor skal det gå på tid(ser en klokke der) og sikkert sjekkpunkt også.. fins mange slike bilspill til xbox og ps 2 minner meg om de første spillene til spille-consol,bare dette har bedre grafikk. trodde dette var borte nå. det var en av grunnene til jeg kjøpe pc istedet for ps. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 men hvorfor skal det gå på tid(ser en klokke der)og sikkert sjekkpunkt også.. fins mange slike bilspill til xbox og ps 2 minner meg om de første spillene til spille-consol,bare dette har bedre grafikk. trodde dette var borte nå. det var en av grunnene til jeg kjøpe pc istedet for ps. Det er et arkadespill. Arkadespill er ikke laget for at du skal spille i en halvtime for en tier. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hehe... husker jeg hadde dette til den gamle pc'en min... spilte det egentlig ganske mye når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg