Ghost Of Death Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 I går måtte jeg innstallere XP om igjen (fordi maskinen rett og slett ikke ville starte opp). Etter jeg gjorde dette, kjørte jeg windows update for å forsikre meg mot alle de "farlige hackerne". Men nå til saken: Maskinen er MAKSIMALT treg, jeg åpnet oppgavebehandling i windows og ser at SVCHost Sluker mellom 70-99% av CPU, HELE TIDEN! Noen som vet hvorfor? På forhånd takk -- BV Lenke til kommentar
Opus Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Sjekk om du har virus på maskinen. Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Ehm, det går så tregt at jeg ikke får innstallert noen AV program. Noen nettsider jeg kan sjekke på? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) trend micro Endret 30. april 2004 av Opus Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Tips ang. installering av XP. Aktiver den innebygde firewallen FØR du plugger i nettverkskontakta. Kjør deretter Windows Update med firewallen aktivert. Når du har lasta ned alle oppdateringene, kan du deaktivere firewallen om du vil. Ligger fortsatt UTORLIG mange ubeskytta maskiner og spyr ut virus på nettet. Virus sånn som Blaster og Nimda sprees så fort man har ip kontakt med internet, ofte tar det bare 2-3 minutter fra du skrur på en ubeskytta Windows PC til den er virusinfisert. En annen ting man kan gjøre, er å slipstreame alle oppdateringer inn på en windows installasjons CD. Tungvindt men greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå