krakvik Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hvilke bærbare maskiner er det som egner seg til video-avspilling ? Det sikreste er vel å skaffe en som har ATI skjermkort ? Det virker som om alle maskiner som har "shared-memory" har problemer med videoavspilling. Er det da noe alternativ til Dell ? Nå skal jeg ha den bærebare som tillegg til den stasjonære, så prismessig må den være moderat. Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Jepp,... har lite peiling på bærbare her nå ,.. men ville trodd at det er her PCene må bøye seg for MACene ? Eller er det videoredigering det gjelder,... ? What, ever,... MAC duger vel uansett... [ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-04-05 23:29 ] Lenke til kommentar
krakvik Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Tenkte på divx, dvd og slike ting. Da er altså mac bedre rustet ? Fram til nå har jeg "sjekka ut" Acer, Dell, Fujitsu Siemens og Zepto sine modeller i 12-17k klassen ... mac tipper vel fort over 20 ? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hei! Har en Powerbook G4. Den er meget behagelig å se film på grunnet den brede og gode skjermen, men er vel en smule dyrere enn det du hadde tenkt deg. Fra 26000kroner og oppover. :sad: Dessuten har jeg hatt vanskeligheter med å laste ned divX(, men det kommer vel at jeg ikke har peiling på det omerådet?). Så hva med en Zepto med 15 tommers skjerm til 15000kroner? Den skulle være god nok til ditt behov vil jeg tro. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Mener å ha sett Mac support på Divx.com men aner ikke en skitt om installasjon... Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 MAC er konge på video redigering, skal ikke si det sikkert, men jeg trokke MAC er noe tess til DivX...MAC bruker du til video redigering, grafikk og musikk...thats it.. :razz: Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Joa, stemmer det, men når jeg engang har maskinen, er det greit å kunne se flere filmer enn DVD på den. Har jo en PC også da (selvfølgelig)som jeg har divX på. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Du snakker om video avspilling; altså ganske simple saker. Da kan du klare deg med en ganske så enkel maskin. Selv har jeg jeg en HP XE3 til 13000, og den spiller divx, vcd og dvd helt fintfint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå