Gå til innhold

Dinsides casemod-konkurranse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for det. Jeg syntes jo heller ikke bidragene som var med var så veldig imponerende, men de kan jo ikke vise noe bedre enn det de får inn.

Syns jo flere her på forumet kunne vært med på sånne konkurranser, istedet for å sitte og ruge på de fete prosjektene de har.

Helt enig , desverre hvisste jeg ikke om denne , hadde jeg det så ville jeg nok sendt inn noe.

Det er ikke premien som er avgjørende , men at det er morro å delta og samtidig få se andres prosjekt .

Lenke til kommentar

Fikk en idé forresten, siden så mange ikke hadde fått med seg denne konkurransen:

Nå er jo casemodding, overklokking osv. blitt mer og mer kjent gjennom andre kanaler enn slik som dette forumet. Om ikke lenge blir det vel 'Mal PC'en din i vårens farger' i Det Nye, 'Jobb fortere, spar penger, overklokk PC'en' i Økonomisk Rapport osv... Og da trenger de kanskje bedre eksempler enn PC-i-ClasOhlson-plastboks.

Da hadde det vel vært smart om den som fikk høre om konkurranser i andre blader/websider/tvprogrammer kunne poste et tips om det her på forumet, slik at flest mulig her får vite om det, istedet for å komme etterpå og klage over at vinneren ble en Dell-PC, der det istedetfor Dell står DØLL...

Lenke til kommentar

Jeg må ja bare ha en av de mest oppsiktsvekkende pc'ene da. har gjor det enkelt og greit, har rett og slett bare plassert den i ei bruskasse :D

Edit: det virket i allefall slik når jeg tok den med på lan :p

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar

asdfteam !

Jeg stemte på deg jeg også .

Som andre har sagt elg pc'en er stygg , selv om modden er orginal

men pc'n er ikke på langt nær tøff.

De andre er "just one of those things" .

Men PC i videodespiller chassis er jo "litt "tøft da. :thumbup:

Om ikke kjempetøft var det jo en veldig orginal idé .

...

Lenke til kommentar
Forresten: Det står at vinneren får et diplom og et TØFT PC-spill. Hvis spillet er like TØFT som enkelte av PC'ene var, ser det ut som om du får deg en kopi av transport tycoon.

Transport Tycoon er faktisk ett kvalitets spill, veldig holdbart og morro.

Ikke mobb TTD :roll:

Det er fett, men ikke TØFT... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...