Axentrix Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 For og være ærlig stemte jeg ikke på noen... ikke jeg heller.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Takk for det. Jeg syntes jo heller ikke bidragene som var med var så veldig imponerende, men de kan jo ikke vise noe bedre enn det de får inn. Syns jo flere her på forumet kunne vært med på sånne konkurranser, istedet for å sitte og ruge på de fete prosjektene de har. Helt enig , desverre hvisste jeg ikke om denne , hadde jeg det så ville jeg nok sendt inn noe. Det er ikke premien som er avgjørende , men at det er morro å delta og samtidig få se andres prosjekt . Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Det er ikke premien som er avgjørende , men at det er morro å delta og samtidig få se andres prosjekt . Sier du, som vant i HW-konkurransen med råskinnet ditt! ;-) Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Fikk en idé forresten, siden så mange ikke hadde fått med seg denne konkurransen: Nå er jo casemodding, overklokking osv. blitt mer og mer kjent gjennom andre kanaler enn slik som dette forumet. Om ikke lenge blir det vel 'Mal PC'en din i vårens farger' i Det Nye, 'Jobb fortere, spar penger, overklokk PC'en' i Økonomisk Rapport osv... Og da trenger de kanskje bedre eksempler enn PC-i-ClasOhlson-plastboks. Da hadde det vel vært smart om den som fikk høre om konkurranser i andre blader/websider/tvprogrammer kunne poste et tips om det her på forumet, slik at flest mulig her får vite om det, istedet for å komme etterpå og klage over at vinneren ble en Dell-PC, der det istedetfor Dell står DØLL... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Stemte ikke, hva var spesielt med de pc'ene der? NORGES mest oppsiktksvekkende?? jeg hadde ikke hørt om det der.. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Snakker om oppsikts vekkende. Eg konne jo vunnett med mitt stangar Aopen HQ 45 miditower med plexiglass og blå klad kathode Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jo jo ,mange "kunnet" vunnet , men poenget er å sende inn bidrag for å vinne . Synest det da ikke er riktig å sette seg ned å kritisere dem som iallefall har giddet såpass . Vil også si at ideen med tipsing av konkuranser var god . Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Forresten: Det står at vinneren får et diplom og et TØFT PC-spill. Hvis spillet er like TØFT som enkelte av PC'ene var, ser det ut som om du får deg en kopi av transport tycoon. Transport Tycoon er faktisk ett kvalitets spill, veldig holdbart og morro. Ikke mobb TTD Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Jeg må ja bare ha en av de mest oppsiktsvekkende pc'ene da. har gjor det enkelt og greit, har rett og slett bare plassert den i ei bruskasse Edit: det virket i allefall slik når jeg tok den med på lan Endret 30. april 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 asdfteam ! Jeg stemte på deg jeg også . Som andre har sagt elg pc'en er stygg , selv om modden er orginal men pc'n er ikke på langt nær tøff. De andre er "just one of those things" . Men PC i videodespiller chassis er jo "litt "tøft da. Om ikke kjempetøft var det jo en veldig orginal idé . ... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Forresten: Det står at vinneren får et diplom og et TØFT PC-spill. Hvis spillet er like TØFT som enkelte av PC'ene var, ser det ut som om du får deg en kopi av transport tycoon. Transport Tycoon er faktisk ett kvalitets spill, veldig holdbart og morro. Ikke mobb TTD WORD! Lenke til kommentar
magh Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Ja, "Norges mest spektakulære". Haha. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Forresten: Det står at vinneren får et diplom og et TØFT PC-spill. Hvis spillet er like TØFT som enkelte av PC'ene var, ser det ut som om du får deg en kopi av transport tycoon. Transport Tycoon er faktisk ett kvalitets spill, veldig holdbart og morro. Ikke mobb TTD Det er fett, men ikke TØFT... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Forresten: Det står at vinneren får et diplom og et TØFT PC-spill. Hvis spillet er like TØFT som enkelte av PC'ene var, ser det ut som om du får deg en kopi av transport tycoon. Transport Tycoon er faktisk ett kvalitets spill, veldig holdbart og morro. Ikke mobb TTD Det er fett, men ikke TØFT... Njo.. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 skal vurdere å sende inn en mail og spørre hva i Hel**** de driver med. Din var så absolutt best ingen tvil. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Koffe: Din Giga-Z skulle jo vært med. Selv om den også i utgangspunktet er en Lian-Li med blå lys så er den LITT mere særegen enn den bidrag 6... Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 hehe takk. Så ikke ut som nr.6 har kuttet i kabinettet engang.. halvparten av døra og siden min har fått smake stikksagens vrede. Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Fikk en stemme fra meg å, men synes ikke noen av pcene var noe imponernede. Raidmax pcen og lianli pceen var jo nesten ikk emoddet i hele tatt ... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 stemte på elg pc'en azz... neida.. ga nok en stemme på vhs pc'en da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå