asdfteam Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg glemte å melde meg på HW.no's casemodkonkurranse med video-pc'en min, men fikk i det minste meldt den på Dinside.no's konkurranse. Så dere som irriterer dere over ferdigbygde akryl-PC'er som vinner casemodkonkurranser kan hjelpe med å stemme på min. Alternativ 1. http://www.dinside.no/php/art.php?id=103120 Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det var ikke mye til mod på den akryl pcen. lakka front deksel til ploppy og cdrom. eller var det bare katoder og vifter med led. Stemte på din Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hadde tenkt å laga inlegg om detn Acrylen osv. så dei kalla for casemods. Burde vært ulovlig meir enn å selga øl til under 6,- Her burde krf grepet inn Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Vel, nå må det jo sies at Dinsides konkurranse ikke egentlig er casemods, men tøffeste PC. Nå syns jeg jo ikke det er så veldig tøfft med å bare fylle en gjennomsiktig PC med lys heller da, men. Derimot den Orac-modden er en tøff og gjennomført akryl-PC. Hvis han nå bare får satt den sammen så det blir PC også, og ikke bare kabinett... Lenke til kommentar
the animal Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 som det står: ---------------------------------------------------- KONKURRANSE: Vi har samlet bilder av noen av de tøffeste og mest oppsiktsvekkende PCene i landet. Hvilken synes du bør vinne konkurransen? ---------------------------------------------------- hva i helsike er så oppsiksvekkende med de kabinettene? unskyld meg for og utale meg men: alt 1: VHS-PCen: ok det er en pc i en vidoe spiller K:4/6 alt 2: Akryl-PCen det er standar kabinett med lys K1/6 alt 3: Elg-PCen skal jeg virkelig si noe K2/6 alt 4: Stresskoffert-PCen hadde sikker hvert kul uten K2/6 grønn fluffy alt 5: Raidmax-PCen sorry men klarer ikke se K3/6 casemodden uten om lys alt 6: Lian-PCen HVA er endret på denna!! K2/6 det er ikke for å være frekk men de er ikke NORGES mest oppsikstvekkende!!! jeg sier heller ikke at mitt er men men erlig talt PS . dette er bare min mening Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 helt enig! Norges mest spektakulære pcer my ass!!! da har dem faen ikke leita lenger enn nesetippen! det blir for dumt, rett å slett latterlig! Lenke til kommentar
Luv Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jaja, men de pc'ene er vel de beste dem har føtt tak i... Hvorfor sender dere ikke bare inn bilder av deres egen pc, eller oppfordrer andre som dere vet har fete pcer, til å stille opp?! Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 latterlig!!!!!!!!!!!! (unskyld overdrevet bruk av ! ) altså.. Hva er oppsiktsvekkende med de der? Elg pc`en er jo bare det styggeste jeg har sett resten utenom vhs-greia er jo bare microplex pc`er da!! huff... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 din var fed da... stemte på din.. og du leder med 200 stemmer.. så premien er vel så og si sikret... akryl og raidmax kabinett er jo så og si utelukket av konkurransen. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Er litt lei av at digi.no alltid skal kåre norges beste ditt og datt, selv om de ikke har fått nok bidrag til å kunne kåre noenting. Blir veldig feil å kalle de moddene (noen av de kan ikke kalles det en gang) NORGES beste... Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Er litt lei av at digi.no alltid skal kåre norges beste ditt og datt, selv om de ikke har fått nok bidrag til å kunne kåre noenting. Blir veldig feil å kalle de moddene (noen av de kan ikke kalles det en gang) NORGES beste... kunne ikke bli kalt BARNEHAGENS beste en gang... Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 skulle ha vært med på den konkurransen der med mitt HX08 modda tower. Subaru Toweret. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 OK, nå har du fått min stemme også , håper det hjelper. Lykke Til Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Forresten: Det står at vinneren får et diplom og et TØFT PC-spill. Hvis spillet er like TØFT som enkelte av PC'ene var, ser det ut som om du får deg en kopi av transport tycoon. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Forresten: Det står at vinneren får et diplom og et TØFT PC-spill. Hvis spillet er like TØFT som enkelte av PC'ene var, ser det ut som om du får deg en kopi av transport tycoon. nei, tetris eller astroids... Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Takk for det. Jeg syntes jo heller ikke bidragene som var med var så veldig imponerende, men de kan jo ikke vise noe bedre enn det de får inn. Syns jo flere her på forumet kunne vært med på sånne konkurranser, istedet for å sitte og ruge på de fete prosjektene de har. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Forresten: Det står at vinneren får et diplom og et TØFT PC-spill. Hvis spillet er like TØFT som enkelte av PC'ene var, ser det ut som om du får deg en kopi av transport tycoon. nei, tetris eller astroids... Vel, et umoddet Lian Li-kabinett er jo litt tøft... Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Forresten: Det står at vinneren får et diplom og et TØFT PC-spill. Hvis spillet er like TØFT som enkelte av PC'ene var, ser det ut som om du får deg en kopi av transport tycoon. nei, tetris eller astroids... Vel, et umoddet Lian Li-kabinett er jo litt tøft... ok da.. pacman Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 For og være ærlig stemte jeg ikke på noen... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 hah, en gang så jeg et program om en som er verdensmester i pacman.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå