Gå til innhold

Å kjøpe eller ikke kjøpe

co2

Anbefalte innlegg

:w00t:

Jeg får lønning nå og BRENNER :devil: i lommene etter å kjøpe AMD 64 3400 og KV8-MAX3 MB.

Men jeg vet det kommer Socket 939 og AMD 64 3700.

Er det noen som har gode råd ?

Skal liksom gjøre meg klar til HL2, men er usikker om jeg taper mye peng (Å maskinkraft) på å kjøpe noe nå, for så at det kommer noe enda bedre.

What to do what to do ? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig dette er litt offtopic, men etter min mening så er det ikkë så veldig mye grunn til å alltid vente på noe bedre. Uansett når du kjøper så vil det nesten alltid være noe bedre mer eller mindre rundt hjørnet. Det oppsettet som du lurer på er jo helt topp i dag så jeg for min del hadde ikke vært i tvil.

Det som det egentlig går på er om du "holder ut" med det du har i dag. Dersom du nærmest får brekninger av tanken på å ha det i 6mnd eller mer lenger så er det ikke noe å tvile på ;)

Lenke til kommentar
Mulig dette er litt offtopic, men etter min mening så er det ikkë så veldig mye grunn til å alltid vente på noe bedre. Uansett når du kjøper så vil det nesten alltid være noe bedre mer eller mindre rundt hjørnet. Det oppsettet som du lurer på er jo helt topp i dag så jeg for min del hadde ikke vært i tvil.

Det som det egentlig går på er om du "holder ut" med det du har i dag. Dersom du nærmest får brekninger av tanken på å ha det i 6mnd eller mer lenger så er det ikke noe å tvile på ;)

Socket 939 er den sokkelen som AMD vil bli å bygge "alle" deres framtidige prosessorer på. Så det er verdt å vente på den! :D Jeg ville i allefall ventet, selv om jeg ikke gjorde det selv.. :p

Edit: Leifs

Endret av Purify
Lenke til kommentar
er ikke HL2 tatt ut av produksjon? Eller var det bare et ondsinnet rykte?

Det er et ondsinnet rykte :)

Grøss :( Hadde klikket hvis HL2 ikke kom ut, men tror ikke noen trenger å være redd for det :) Skal garantere at det kommer ut før eller senere :roll:

ja, i 2005

Lenke til kommentar

Grøss :( Hadde klikket hvis HL2 ikke kom ut, men tror ikke noen trenger å være redd for det :) Skal garantere at det kommer ut før eller senere :roll:

hørte at serveren til valve var hacka , og at prog.-koden var stjålet... :hmm:

Lenke til kommentar

det begynner å bli en stund siden ja

trådstarter: Nforce 250 og en 3400+

Lenke til kommentar

Tror de hadde stjålet en kopi av kildekoden... Men valve har fortsatt kildekoden... Så tror ikke det påvirket selve lanseringen så mye...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tror de hadde stjålet en kopi av kildekoden... Men valve har fortsatt kildekoden... Så tror ikke det påvirket selve lanseringen så mye...

Tror jeg. Det at kildekoden er ute gjør at cheats kan lages og hull kan finnes mye lettere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sitter selv og venter på at socket 939 skal komme. Er ikke noe vits å kjøpe utgående varer når nye er rett rundt hjørnet.

Forstår ikke hvordan folk kan si at Socket 754 er utgående, når det er relativt nytt på markedet. AMD er da ikke så dumme at de faser ut en ny sokkel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...