Brusfantomet Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 hallo der, har to dustete .exe filer som bare ikke vil vekk. har allerede prøvd og starte opp i sikkerhetsmodus men det funker ikke. filene er ikke store, men de plager meg no in i hampen Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Testet Spybot og Ad-aware? Kan jo kanskje også teste ToolbarCop Endret 30. april 2004 av Pomfri Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 grunnen til at du ikke får slettet dem er sikkert fordi dem er startet!, sjekk i task-manageren din og se om du finner dem der! Ad-aware vil fikse dette så sant det er spy-ware, hvis ikke, så er dette en trojaner som kan fjernes med et AV-program. Lenke til kommentar
Compac Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 KAn jo bruke TuneUp Utilities der kan du slette det meste! Hadde samme probem selv med halvferdige Divx som ikke ville bort, men tune Up fiska biffen! Compac Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hvilke filer er det snakk om og hvor ligger de? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Verken ad-aware, spybot ELLER norton anti virus har tatt dem, og for de som lurer er det snakk om en fil som heter AquaMark3.exe og PocketTanksDeluxeWithAllAddons.exe AquaMark3.exe ligger på skrivebodret og PocketTanksDeluxeWithAllAddons.exe ligger i mine dokumenter de går IKKE i Windows Oppgavebehandling heller, veldig frustrerende!! Hvor finner jeg TuneUp Utilities ? det var en .avi fil som også slo seg vrang, men i sikkerhetsmodus var den medjørlig i motsetnig til de to slemme .exe filene Endret 1. mai 2004 av Brusfantomet Lenke til kommentar
Compac Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Hvor finner jeg TuneUp Utilities ? Nei du har ca 2 alternativ.... Alternativ 1 Alternativ 2 Compac Endret 2. mai 2004 av Compac Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Ha, det fiksa dem det , men nå bruker windows 50 meg mer ram uten og gjøre noe bra jeg har en gigg da. noen som vet om det er en metode for og senke ram forbruket litt. bruker 240 meg ram nå, har progs som figør ram. Men skulle gjerne hatt en måte og stoppe ram sluket makina har blitt. kjører for eksempel FEM svhost.exe samtidig TUSEN TAKK FOR SVAR ANGÅENDE DE "SLEMME FILENE" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå