ClawHammer Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Hei jeg bare lurer på hvorfor jeg har blitt utestengt i nesten en uke nå? Jeg har ikke skrevet noe stygt eller gjort noe sånt. ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 30. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Grunnen kan være mange.. Har du hatt et for enkelt passord så kan det være årsaken og noen andre kan ha gjort det.. Har du sendt noen Pmer da? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Før det første hva er en p melling? Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 En Pm melding er en pesjonelig melding.. Og angående så heter det Melding.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Som skrevet før, lurer du på en utestengelse så send en mail [email protected], jeg svarte deg og i sist tråd, begrunnelse står og oppført på advarselslisten som du finner ved å trykke på x % tallet ved navnet ditt. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Jeg vet ikke hvordan man sender sånne jeg så det var nok ikke meg. Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Ok extremeSnowboarder.. da har noen andre vært inne på kontoen din og gjort det da.. Min anbefaling og ikke ha passord som en forkortelse du bruker eller noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg